نسخه چاپی

داعش ۳۰۰ زن و كودك را گردن زد

گروه تروریستی تكفیری داعش با نفوذ به روستای البغیلیه در غرب شهر دیر الزور دست به جنایتی هولناك زد كه بیشتر كشته ها زن، كودك و افراد سالخورده هستند.

به گزارش نما به نقل از افکارخبر، 30 عامل انتحاری با انفجار پست های ایست و بازرسی ارتش سوریه، وارد روستای بغیلیه در شش کیلومتری مرکز شهر دیرالزور شدند و 300 نفر از کودکان و زنان این روستا را به طرز فجیعی سربریدند.

دولت سوریه هم در بیانیه ای کشتار مردم بی گناه را به شدت محکوم کرد و کشورهای حامی تروریسم را مسئول این جنایت دانست.

جنایت جدید گروه تروریستی صهیونیستی داعش در حالی صورت گرفت که ارتش سوریه و نیروهای دفاع مردمی در ادامه عملیات خود در حومه شرقی استان حلب، به عمق مناطق زیر سیطره داعش نفوذ کرده و به 10 کیلومتری شهر الباب رسیدند، شهری که به عنوان مرکز این گروه تروریستی در استان حلب به شمار می رود.

سرتیپ حسن با اشاره به ضربات کوبنده جنگنده های سوریه و روسیه و پیشروی نیروهای ارتش خاطرنشان کرد، تروریستها روحیه خود را از دست داده اند.

وی افزود: داعش با قتل عام مردم درصدد بالا بردن روحیه عناصر خود است، به ویژه پس از شکست های پیاپی که در جبهه های مختلف متحمل شده است.

کارشناسان بر این باورند که این اقدام وحشیانه گروه تروریستی تکفیری داعش در بغیلیه برای منحرف کردن افکار عمومی از شکست های این گروه تکفیری در دو ماه اخیر اخیر و به منظور رعب و حشت صورت گرفته است.

۱۳۹۴/۱۰/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...