نسخه چاپی

تظاهرات گسترده ضد سعودی در صنعا

پایتخت یمن روز جمعه شاهد تظاهرات گسترده مردم این كشور تحت عنوان "آزادی كشور وظیفه همه ماست" در مخالفت با تجاوز نظامی عربستان و آمریكا بود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، ساکنان استان صنعا روز جمعه در تظاهراتی با حمل پرچم و پلاکاردهایی در محکومیت حملات عربستان و جنایاتش تاکید کردند که مردم یمن در مقابله با دشمن و دفاع از خاک و حاکمیت این کشور پایداری خواهند کرد.
شرکت کنندگان در این تظاهرات بر عزم مردم یمن برای آزادسازی کشورشان از کنترل مهاجمان تاکیدکرده و با مصونیت و دخالت‌های خارجی مخالفت کردند.
در این تظاهرات احمد الشامی، رئیس جبهه "نیروهای داوطلب یمن" و برخی چهره‌های شهر مأرب از جمله شیخ ناصر الشندوقی وشیخ محمد علی طعیمان سخنرانی و بر مقاومت، ثبات، شکیبایی و شجاعت مردم این کشور در مقابله با دشمن تاکید کردند.
آنها افزودند: نشانه‌های پیروزی از مأرب نمایان شده و تمامی مهاجمان و مزدوران در مقابل دلاوران ارتش و کمیته‌های مردمی شکست خوردند. ظرف روزهای آتی شاهد پیروزی‌های بزرگ و غیرمنتظره‌ای خواهیم بود که دشمنان، خائنان و مزدوران هرگز تصور آن را نکرده‌اند.
در بیانیه‌ای که در جریان این تظاهرات منتشر شد، ضمن اعلام حمایت از نیروهای ارتش کمیته‌های مردمی و نیروهای قبایل، بر همبستگی مردم یمن با این نیروها و ادامه حمایت‌های مالی و نیروی انسانی تا آزادی تمامی خاک یمن تاکید شد.
همچنین مردم یمن به فراخوان قبائل استان مأرب مبنی بر بسیج عمومی برای آزادسازی این شهر پاسخ مثبت دادند.
در این فراخوان از همه مردم یمن برای یاری در عملیات پاکسازی استان مأرب و تمامی استان‌هایی که تحت کنترل مزدوران هستند دعوت شده است.

۱۳۹۴/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...