نسخه چاپی

فرهاد تجری

لاریجانی رئیس مجلس دهم خواهد بود

منتخب مردم قصر شیرین در مجلس دهم حل معضل بیكاری را اولویت مجلس دهم ذكر كرد و گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس دهم خواهد بود.

به گزارش نما فرهاد تجری، منتخب مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به پیام مقام معظم رهبری بعد از انتخابات هفتم اسفند گفت: ایشان راه و مسیر مجلس دهم را مشخص و روشن کردند و انتظار هم این است که مجلس در همین راستا برنامه ریزی کند.

وی با بیان اینکه مجلس دهم باید برای خدمت صادقانه به مردم، کشور و نظام اسلامی گامهای اساسی بردارد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس دهم توصیه کردند که ساده‌زیستی، پاکدستی، حضور پیوسته در جایگاه مسئولیت، ترجیح منافع ملی بر خواسته‌های شخصی و جناحی، ایستادگی شجاعانه در برابر مداخلات بیگانه، واکنش انقلابی به نقشه‌های بدخواهان و خائنان و کار برای خدا و در راه خدمت به خلق خدا را سرلوحه کار خود قرار دهند. بنابراین توجه به این فرمایشات ضروری است.

منتخب قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس دهم گفت: در حال حاضر بیکاری و معیشت مردم یکی از مشکلات اصلی خانواده هاست و مجلس باید در این زمینه برنامه جامع و مدونی داشته باشد.

تجری در خصوص ریاست مجلس دهم گفت: جامعیت علی لاریجانی از همه بیشتر است و با توجه به اکثریت اصولگرایان، ریاست مجلس با وی خواهد بود.

وی افزود: منتخبان اصلاح طلبان مجلس دهم، به تعدادی نیستند که بتوانند برای انتخاب رئیس مجلس تاثیرگذار باشند.

نماینده سابق قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس گفت: گرچه اصولگرایان ممکن است نقدهایی به آقای لاریجانی داشته باشند، اما در شرایط فعلی ریاست لاریجانی بر مجلس از هر فرد دیگری بهتر است.

تجری با اشاره به انتخابات هفتم اسفند گفت: نحوه انتخاب مردم نشان می دهد که مردم به افراد معتدل و کم حاشیه رای دادند و به دنبال افراد خدمتگذار هستند.

وی افزود: مجلس دهم با ریاست لاریجانی باید حل مشکلات اقتصادی، تامین رفاه و پیگیری مطالبات مردم را مورد توجه قرار دهد.

۱۳۹۴/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...