نسخه چاپی

دستگیری عامل اخاذی از دختر جوان در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای اصفهان با اشاره به شكایت دختری مبنی بر اخاذی از وی در فضای مجازی، گفت: مجرم كه پسری 28 ساله و اهل اصفهان است در منزلش دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلام‌رضا شهریاری با اشاره به شکایت دختر جوانی مبنی بر این‌که فردی با تهدید به انتشار فیلم‌ها و تصاویر خصوصی از وی اخاذی می‌کند، اظهار کرد: بررسی موضوع این جرم در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد شاکی مدتی پیش در یکی از شبکه‌های اجتماعی با پسر جوانی آشنا شده و با وی رابطه دوستی برقرار می‌کند، پسر جوان نیز با قول ازدواج به شاکی اعتماد او را جلب کرده و به این واسطه تعداد زیادی از فیلم‌ها و تصاویر خصوصی وی را دریافت می‌کند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: پس از مدتی رابطه این دو با خصومت خاتمه می‌یابد اما ماجرا به این جا ختم نمی‌شود و پسر جوان با ارسال ایمیلی به شاکی با تهدید به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصیش از او اخاذی می‌کند.

رئیس پلیس فتای اصفهان گفت: با توجه به اظهارات شاکی و انجام تحقیقات لازم متهم با هویتی که پسری 28 ساله اهل و ساکن اصفهان است را شناسایی و طی یک عملیات غافل‌گیرانه در منزلش دستگیر کردیم.

اکبر مرتضوی خاطرنشان کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه بزهی بود پس از مواجه با مدارک و مستندات دیجیتالی پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به عمل مجرمانه خود اقرار کرد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: والدین باید نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته و توجه بیشتری به آن‌ها کنند تا آنان به دنبال این کمبود محبت در فضای مجازی و خارج از منزل نروند و در این میان در دام افراد شیاد و شیطان‌صفت نیفتند.

۱۳۹۵/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...