نسخه چاپی

بحرین در حد و اندازه تهدید ایران نیست

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آل خلیفه حكومتی دست نشانده عربستان است كه تلاش می كند در جهت تحقق فرمایشات آل سعود وارد عمل شود كه در این میان مخالفت با ایران نیز به دلیل افكار افراطی مقامات آل سعود از سوی بحرین صورت می گیرد.

به گزارش نما؛ حجت الاسلام حسین سبحانی نیا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با میزان درباره اعلان جنگ پارلمان بحرین علیه ایران اظهار کرد: حکومت آل خلیفه که یک حکومت استکباری و دیکتاتوری است توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران ندارد از این رو بحرین اصلاَ در حد واندازه ای نیست که بخواهد ایران را تهدید کند.

وی افزود: این موضوع خنده دار است که حکومتی همچون آل خلیفه و نمایندگان پارلمان این کشور که دست نشانده مستکبران هستند علیه ایران اعلان جنگ کنند.

سبحانی نیا با بیان اینکه مجلس بحرین یک مجلس فرمایشی است، خاطر نشان کرد: نمایندگان این مجلس طبق دستور حکام آل خلیفه عمل می کنند و هیچ گونه استقلال رأیی از خودشان ندارند از این رو اینگونه اقدامات بی پایه و اساس نیز بر اساس دستورات حکام آل خلیفه صورت می گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آل خلیفه حکومتی دست نشانده عربستان است که تلاش می کند در جهت تحقق فرمایشات آل سعود وارد عمل شود که در این میان مخالفت با ایران نیز به دلیل افکار افراطی مقامات آل سعود از سوی بحرین صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: بدون شک با توجه به این اقدام پارلمان بحرین مقامات جمهوری اسلامی ایران باید از مجاری قانونی و بین المللی اظهارات سخیف بحرینی های را پیگیری کنند و تذکرات لازم را به آنها دهند.

سبحانی نیا خاطر نشان کرد: بحرین و مقامات این حکومت نیز باید پاسخگوی این مواضع خصمانه وکینه توزانه خود در قبال ایران باشند.

وی تأکید کرد: حکومت آل خلیفه درحال حاضر نماینده عربستان برای ایجاد تشنج در منطقه است و امروز به عنوان عروسک خیمه شب بازی آل سعود در منطقه به ایفای نقش می پردازد.

۱۳۹۵/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...