نسخه چاپی

مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پیگرینی: قصد نداریم با دفاع كردن مقابل رئال به فینال برسیم/ نیاز به قلبی گرم و ذهنی خنك داریم!

به گزارش نما به نقل از میزان سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی تأکید کرد تیمش در تقابل با رئال مادرید بازی هجومی به نمایش خواهد گذاشت.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مانوئل پیگرینی در آستانه میزبانی سه‌شنبه شب شاگردانش از رئال‌مادرید در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری اظهار داشت: خیلی مهم است که از حضورمان در مرحله نیمه‌نهایی لذت ببریم چون این دستاوردی است که هر سال به دست نمی‌آید.

وی ادامه داد: البته بازیکنان هم به این موضوع واقف هستند. اینکه بازیکنان خیلی هم حس راحتی نداشته باشند هم مهم است چون ما در این مرحله هستیم و همه می‌خواهیم به پیشتازی خود ادامه بدهیم و در فینال بازی کنیم. در بازی سه‌شنبه شب هم منچسترسیتی را در ورزشگاه اتحاد خواهید دید که برای پیروزی بازی می‌کند.

سرمربی شیلیایی منچستر سیتی که در پایان فصل جاری جای خود را به پپ گواردیولا خواهد داد، در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار داشت: ما قصد نداریم تنها با دفاع کردن به فینال لیگ قهرمانان برسیم. تیم‌های من همیشه به دنبال ارائه بازی‌های خوب و زیبا هستند. در تقابل با رئال‌مادرید نیاز به قلبی گرم و ذهنی خنک داریم. باید احساسات خود را در این بازی کنترل کنیم.

۱۳۹۵/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...