نسخه چاپی

لاریجانی آزادسازی شهر فلوجه را تبریك گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به سلیم الجبوری رئیس مجلس نمایندگان عراق ضمن تبریك آزاد سازی شهر فلوجه، این افتخار را در نتیجه انسجام ملی و توكل بر خداوند علیه نیروهای متخاصم تروریستی و افراطی دانست.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، علی لاریجانی در این پیام تبریک خطاب به همتای عراقی خود تاکید کرد: بسیار خوشوقت هستم که پیروزی درخشان و شجاعانه ارتش نیروهای مردمی و ضد تروریست به همراه عشایر عراقی در نبرد علیه تروریست های تکفیری که باعث آزاد سازی شهر پراهمیت فلوجه شد را به جنابعالی، دولت، نمایندگان پارلمان و ملت دوست و برادر عراق، بویژه رزمندگان قدرتمند تبریک و شادباش عرض کنم.
وی یادآور شد این افتخار در نتیجه اتحاد و همبستگی دولت و تمامی گروه ها و جناح های سیاسی و مردمی کشور عراق و انسجام ملی و با توکل بر خدا علیه نیروهای متخاصم تروریستی و افراطی حاصل شد که ان شاء الله با ادامه همین روند و وحدت بوجود آمده شاهد نابودی و شکست کامل دشمنان ملت عراق باشیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی از سوی خود و نمایندگان مجلس ضمن ابراز خوشحالی و تبریک مجدد این پیروزی غرورانگیز به سلیم الجبوری و سایر اعضای مجلس نمایندگان عراق و آرزوی توفیق برای دولت، ملت و پارلمان کشور دوست و برادر، اظهارامیدواری کرد در آینده شاهد استقرار امنیت و آسایش کامل در عراق یکپارچه و متحد باشیم.
به گزارش ایرنا، شهر فلوجه پس از دو سال اشغال توسط گروه داعش، روز گذشته با اعلام رسمی حیدرالعبادی نخست وزیر عراق باز پس گرفته شد.

۱۳۹۵/۳/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...