نسخه چاپی

جلوی نابودی تیم‌ها را بگیرید

باشگاه صبا در حال حاضر در بلاتكلیفی به سر می‌برد و چه بسا همین مسئله باعث شود كه علی دایی از این باشگاه فراری شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، شرایط تیم فوتبال صبا همچون نفت ناخوشایند است و تکلیف این تیم مشخص نیست. هر چند که گفته شد افرادی از یک شرکت برای خریداری سهام این باشگاه پا پیش گذاشتند اما هنوز این مسئله نهایی نشده است و همچنان نماینده قم در بلاتکلیفی به سر می‌برد. بلاتکلیفی که همچون سال‌های گذشته بار دیگر تکرار می‌شود و در واقع اگر بخواهیم نگاهی گذرا به چند سال اخیر صبا داشته باشیم متوجه می‌شویم که پس از حضور این تیم در قم صبایی‌ها شرایط آرامی را نگذراندند.

با وجود اینکه گفته می‌شد افرادی که برای خریداری سهام صبا اقدام کرده‌اند از دوستان علی دایی هستند اما اینگونه نیست و گویا تنها به علی دایی این افراد معرفی شدند او هم آنها را به رئیس مجمع باشگاه که در واقع استاندار قم است، معرفی کرده است. با وجود اینکه جلسات متعددی بین استاندار قم و کسانی که قصد خریداری صبا را دارند، برگزار شده اما هنوز این موضوع در پیچ و خم مسائل اداری واگذاری قرار دارد و هنوز تامین منابع مالی صورت نگرفته است.

با توجه به این مشکلات هنوز حضور علی دایی در صبا و همچنین بازیکنان این تیم نهایی نشده است چرا که هنوز بحث مالکیت مشخص نشده است. در وهله اول این انتظار می‌رود که هر چه زودتر تکلیف مالکیت مشخص شود تا همچون سال‌های گذشته در دقیقه 90 این اتفاق رخ ندهد که باعث بروز مشکلات متعددی شود.

در این راستا تجربه‌های گوناگونی وجود داشته که با شکست مواجه شده است که از جمله این موارد می‌توان به ملوان اشاره کرد که بارها و بارها در بحث واگذاری این تیم مشکلاتی به وجود آمد تا سرانجام بلاتکلیفی باعث شد تا انزلی‌چی‌ها در لیگ برتر ناکام شوند و به لیگ دسته اول سقوط کنند.

به هر حال این انتظار می‌رود که وضعیت 2 تیم لیگ برتری یعنی نفت و صبا هر چه زودتر مشخص شود تا این دو تیم هم بتوانند همچون سایر رقبا در جذب بازیکنان و بستن تیم موفق ظاهر شوند تا بتوانیم در لیگ برتر شاهد رقابتی جذاب و برابر باشیم.

۱۳۹۵/۴/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...