نسخه چاپی

لوزانو: با تیم‌های قدرتمندی مبارزه می‌كنیم

عکس خبري -لوزانو: با تيم‌هاي قدرتمندي مبارزه مي‌کنيم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در لیگ جهانی با حریفان قدرتمندی مبارزه می كنیم كه از بهترین های والیبال در جهان هستند.

به گزارش نما به نقل از فارس، رائول لوزانو پس از شکست 3 بر یک ایران برابر برزیل در نشست خبری افزود: در ست اول و دوم مسابقه به ویژه ست دوم با برزیل ریتم خوبی داشتیم اما در ست های سوم و چهارم نتوانستیم ریتم تیمی را حفظ کنیم.



وی تصریح کرد: در این مسابقه در یک سری از فاکتورها توانستیم راندمان و کارایی خوبی از خودمان نشان دهیم، اما نتوانستیم راندمان مناسبی را به صورت یک کار تیمی ارائه دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: تیم ایران امروز در اسپک عملکرد خوبی نداشت به خصوص دریافت هایی که از منطقه چهار می رسید این شرایط را سخت تر می کرد.

وی با بیان اینکه هنوز بین بازیکنان داخل و بیرون از زمین ایران تفاوت راندمان دیده می شود، گفت: باید این اختلاف را از بین ببریم. این مشکل بیشتر در اسپک دیده می شود. هنوز نتوانستیم به این برسیم که نفرات جایگزین همان ریتم تیمی را ادامه دهند.

لوازنو با تاکید بر اینکه در لیگ جهانی با تیم های قدرتمندی مسابقه می دهیم، گفت: حریفان واقعا قدرتمند هستند و سه شکست ایران برابر برزیل و آمریکا بوده که بهترین های جهان هستند. این تیم ها حتما در مرحله نهایی لیگ جهانی حضور خواهند داشت.

وی درباره بازی آینده تیم ملی والیبال ایران گفت: فردا با تیم صربستانی بازی خواهیم کرد که توانسته برزیل را با اقتدار شکست دهد. البته این باخت ها، شکست های هشدار دهنده ای نیست و هنوز جا برای کار داریم.

۱۳۹۵/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...