نسخه چاپی

وضعیت روانی تیم اسپانیا پیش از مقابله با ایتالیا

عکس خبري - وضعيت رواني تيم اسپانيا پيش از مقابله با ايتاليا

سرمربی تیم ملی اسپانیا تأكید كرد كه نه از تمجیدهای فراوانی كه از شاگردان او به خاطر دو پیروزی‌شان در مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ شد سرمست شده، نه انتقاداتی كه بعد از باخت به كرواسی از ماتادورها صورت گرفت، او را ناراحت كرده‌ است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، ویسنته دل‌بوسکه درباره وضعیت روانی فعلی خودش و شاگردانش بعد از انتقاداتی که به‌خاطر باخت‌شان به کرواسی در دور آخر بازی‌های مرحله گروهی یورو 2016 صورت گرفت به خبرگزاری EFE اسپانیا گفت: من نه از تمجید‌هایی که قبل از این از ما به‌خاطر دو برد اول‌مان صورت گرفت خیلی خوشحال شدم و نه انتقاداتی که پس از باخت‌مان به کرواسی انجام شد، مرا خیلی ناراحت کرده است. نه آن دو پیروزی مرا از خودبی‌خود کرد نه این باخت که خیلی‌ها آن را یک فاجعه قلمداد کردند، سرخورده‌ام کرده‌ است.

وی در ادامه افزود: باخت برابر کروسی به همه ما ضربه زد. در ورزش شما همیشه می‌خواهید برنده باشید و گاهی اوقات شما نمی‌توانید باخت را قبول کنید. برای ما همان‌طور که پیروزی‌مان با ارائه بازی‌های خوب مسئله‌ای نیست، باختن هم نباید مشکل‌ساز شود. ما جایی هستیم که باید باشیم، در همان شرایطی که ایتالیا هست و نشانه حماقت‌مان است اگر به خاطر آن باخت، افسرده شویم.

دل‌بوسکه درباره روبه‌رو شدن تیمش با ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی یورو هم تأکید کرد: ایتالیایی که ما باید برابرش بازی کنیم یک تیم غیرعادی است، چون این تیم با شیوه‌ای مرسوم بازی نمی‌کند. این تیم در میانه زمین بازی نمی‌کند بلکه در همه مناطق میدان بازی می‌کند و این کار را هم بسیار خوب انجام می‌دهد. این تاکتیک ایتالیا را خطرناک‌تر هم می‌کند، چون بازیکنان این تیم مهم نیست که خیلی صاحب توپ باشند یا بر بازی مسلط. آنها در محوطه شش‌قدم دفاع می‌کنند و خوب هم این کار را انجام می‌دهند. ایتالیایی‌ها در سه بازی‌شان تنها یک گل خورده‌اند، اما در عین حال تیمی سرعتی هستند و خیلی سریع می‌توانند توپ را به مهاجم‌شان برسانند و همیشه این کار را با دو بال‌شان، فلورنزی و کاندروا به‌خوبی انجام می‌دهند.

۱۳۹۵/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...