نسخه چاپی

انجام پروازهای برنامه‌‌ای از ایران به مقصد تركیه ممنوع نیست

به گزارش نما - ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: فروش بلیت از طریق پایگاه اینترنتی شرکت های هواپیمایی به مقصد ترکیه برای انجام پروازهای برنامه ای ممنوع نیست.

رضا جعفرزاده افزود: تمام دفاتر خدمات مسافرت هوایی که مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی کشوری دارند، می توانند نسبت به فروش بلیت شرکت های هواپیمایی که مجوز پروازهای برنامه ای به ترکیه دارند، اقدام کنند.

مشاور رسانه ای رییس سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: پس از کودتای نافرجام در ترکیه و لغو پروازها به این کشور، اعلام شد شرکت های هواپیمایی ایرانی و ترکیه ای می توانند پروازهای برنامه ای خود را از سرگیرند.

اواخر تیرماه امسال کودتای نافرجام نظامیان ترکیه موجب شد تا سازمان میراث فرهنگی در بیانیه ای از دفاتر خدمات مسافرتی بخواهد تا زمان برقراری مجدد امنیت در ترکیه، از ثبت نام و اعزام گردشگر به این کشور خودداری کنند.

هفته گذشته « رضا هاکان تکین » سفیر ترکیه در ایران در یک نشست خبری در محل سفارت این کشور در تهران ضمن قدردانی از مواضع مسئولان ایرانی در برابر کودتای نافرجام این کشور از دولت ایران درخواست کرد که ممنوعیت مسافرت گردشگران ایرانی به ترکیه را لغو کند.

۱۳۹۵/۵/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...