نسخه چاپی

پزشكیان:نباید اجازه دهیم با بدعهدی لغو قطعنامه ها به تاخیر بیافتد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه اگر قطعنامه ها كاغذ پاره بود امروز ظریف با نامه آرامش بخش به دنبال رفع دغدغه ارتباط بانكی نبود، گفت: نباید اجازه دهیم كه با بدعهدی، لغو قطعنامه ها به تاخیر بیافتد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، مسعود پزشکیان روز دوشنبه با اشاره به طرح نامه آرامش بخش از سوی ظریف برای رفع نگرانی بانک های بزرگ برای ارتباط با ایران، گفت: آمریکا نمی خواهد ایران روی پای خود بایستد و هرکاری می کند ما را زمین بزند و هر ترفندی را به کار می گیرد تا چوب لای چرخ برنامه های ایران بگذارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: البته من در حوزه برنامه تخصص ندارم و نمی دانم چرا چنین اتفاقات و مشکلاتی در کار ما در رابطه با برجام به وجود می آید اما به نظر می رسد مسائل سیاسی را به شکلی که باید در کمیسیون های تخصصی سیاسی و امنیتی دنبال نمی کنیم و برای حل آنها فکر نداریم.

وی گفت: فراموش نکرده ایم زمانی که می گفتند قطعنامه ها کاغذ پاره است و خیلی از آن دوره دور نشده ایم اما امروز شاهد هستیم که برای همان کاغذ پاره هایی که لغو شده است تلاش می کنیم که در واقعیت لغو شده باشد. اگر قطعنامه ها کاغذ پاره بود امروز ظریف با نامه آرامش بخش به دنبال رفع دغدغه ارتباط بانکی نبود.

پزشکیان تاکید کرد: قطعنامه ها کاغذ پاره نیست و نبود و نباید اجازه دهیم که با بدعهدی لغو قطعنامه ها به تاخیر بیافتد و همراه کشور با این مسئله به مشکل مواجه باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این باره که آیا با دریافت نامه آرامش بخش از سوی خزانه داری آمریکا برای رفع نگرانی بانک های خارجی برای ارتباط با ایران موافق است یا خیر گفت: باید در هر شکلی از این وضعیت بیرون رفتن و راه برون رفتی را طراحی کرد؛ چرا که ماندن در این وضعیت شرایط را بهتر نمی کند بلکه بدتر می شود.

۱۳۹۵/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...