نسخه چاپی

ازسرگیری پروازهای مستقیم «بریتیش‌ ایرویز» به ایران

شركت‌ هواپیمایی انگلیسی «بریتیش ایرویز» كه چهار سال پیش پروازهای خود به ایران را به حالت تعلیق درآورده بود، مجدداً پروازهای مستقیم از لندن به تهران را از امروز پنجشنبه از سرمی‌گیرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، شرکت هواپیمایی انگلیسی «بریتیش ایرویز» پروازهای مستقیم از لندن به تهران را مجدداً از سرمی‌گیرد.

شبکه «بی بی سی» در اینباره گزارش کرد، این اولین پرواز مستقیم هواپیمای شرکت انگلیسی به ایران از سال 2012 تاکنون به حساب می‌آید.

پیش از این، «نیل کاترل» سرپرست برنامه‌ریزی بریتیش ایرویز اعلام کرده بود که رفع تحریم‌ها علیه ایران، چشم‌انداز تازه‌ای را بعنوان یک مقصد گردشگری برای ایران، با آن میراث غنی، معماری منحصر به فرد باز می‌کند و عجیب نیست که گفته می‌شود تهران یکی از مقاصد محبوب 2016 خواهد بود.

بعد از لغو تحریم‌های ایران به دنبال توافق هسته‌ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان)، سفارت انگلیس در تهران در سال 2015 بازگشایی شد.

بریتیش ایرویز اعلام کرد که 6 روز در هفته از فرودگاه «هیثرو» لندن به تهران پرواز خواهد داشت و بوئینگ 777 ساعت 21:00 به وقت گرینویچ (00:30 بامداد روز جمعه به وقت تهران) لندن را به مقصد تهران ترک می‌کند.

بنا به گزارش بی بی سی، شرکت‌های «ایرفرانس»، «کی‌ ال‌ ام» و همین طور خطوط هوایی اتریش هم مدتی بعد از آغاز اجرای توافق هسته‌ای ایران، پروازهای خود را به تهران از سر گرفتند.

۱۳۹۵/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...