نسخه چاپی

بوشهر استانی ثروتمند ولی محروم

استاندار بوشهر گفت: بوشهر استانی ثروتمند با محرومیت زیاد است كه باید با اجرای طرح‌های مختلف، زمینه توسعه استان و محرومیت‌زدایی فراهم شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، مصطفی سالاری صبح یکشنبه در مراسم افتتاح مدارس بنیاد برکت در استان بوشهر اظهار داشت: بنیاد برکت نقش بسیار مهمی در رفع محرومیت‌های تحصیلی در نقاط مختلف کشور دارد.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم بنیاد برکت در نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس، بیان کرد: امروز شاهد افتتاح هشت مدرسه با ۸۳ کلاس درس در شهرستان‌های دشتستان، دشتی، گناوه، تنگستان، دیلم و جم هستیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: امیدواریم این روند ساخت فضاهای آموزشی بنیاد برکت در استان بوشهر ادامه داشته باشد و شاهد افزایش تعداد کلاس‌های درس و رفع کمبودها در این زمینه باشیم.

وی با بیان اینکه استان بوشهر استانی ثروتمند ولی با محرومیت‌های زیاد است، ادامه داد: اجرای چنین طرح‌هایی نقش بسیار مهمی در رفع محرومیت‌ها در استان خواهد داشت.

سالاری بر لزوم توسعه زیرساخت‌های علمی و آموزشی در استان بوشهر تاکید کرد و افزود: حمایت‌های مقام معظم رهبری همواره شامل حال استان بوشهر بوده است و در مدرسه‌سازی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود که با همکاری بنیاد برکت و حمایت‌های مقام معظم رهبری و مشارکت استان، مدارس تخریبی استان نوسازی شود.


۱۳۹۵/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...