نسخه چاپی

خالد مشعل:

حماس هدف خود درباره آزادسازی فلسطین را تغییر نداده است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سالروز تأسیس این جنبش تاكید كرد كه این جنبش هدف استراتژیك خود مبنی بر آزادسازی فلسطین را تغییر نداده است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، خالد مشعل طی اظهاراتی در برنامه‌ای در شبکه الجزیره تأکید کرد که حماس، ملت فلسطین و دیگر گروه های فلسطینی به راه جهاد و مقاومت تا آزادسازی فلسطین ادامه خواهند داد.

وی بر استمرار مقاومت و جهاد تا آزادسازی قدس و مسجد الاقصی از لوث اشغالگران، آزادسازی اسرای فلسطینی از زندان و بازگشت ملت فلسطین و آوارگان آن به سرزمین و وطن خود تاکید کرد.

مشعل افزود: ما به مقاومت در برابر اشغالگران و تحقق طرح ملی خود مبنی بر آزادسازی فلسطین و مسجد الاقصی و حمایت از این مسجد مبارک در برابر تقسیم بندی و تخریب و نیز آزادسازی اسرای فلسطینی از زندان های رژیم اشغالگر و بازگشت آوارگان به وطن خود ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: حماس هدف استراتژیک خود درباره آزادسازی فلسطین را تغییر نداده است و اقدام نظامی ستون فقرات این هدف است همچنانکه مقاومت توانست با وجود همه توطئه ها قدرت خود را در غزه تقویت نماید.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد که حماس نسبت به امنیت ملی مصر حریص است و در امور داخلی این کشور دخالت نمی کند و تمایل به برقراری روابط خوب با قاهره را دارد و در این راستا گام هایی را برداشته است.

وی ضمن اشاره به مخالفت حماس با تهاجم عراق به کویت گفت که حماس از همان لحظه نخست با این تهاجم مخالف بود.

مشعل همچنین بر ضرورت گفت وگو برای حل اختلافات کشورهای عربی تاکید کرد.

۱۳۹۵/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...