نسخه چاپی

تحریم ضیافت كاخ سفید از سوی خبرنگاران

ضیافت شام انجمن خبرنگاران كاخ سفید برای 29 آوریل برنامه‌ریزی شده‌ است؛ اما از هم‌اكنون زمزمه‌هایی برای تحریم آن از سوی خبرنگاران به گوش می‌رسد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، خبرنگاران مجله "ونتی فر" و "نیویورکر" برنامه حضور خود را در این ضیافت شام که قرار است "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، در آن سخنرانی کند، لغو کرده‌اند.

کمپین "سامانتا بی"، هنرپیشه کانادایی، نیز در حال برنامه‌ریزی یک رویداد جایگزین، با عنوان " نه به مهمانی شام خبرنگاران کاخ سفید" است.

زمزمه‌های فراوانی میان خبرنگاران برای تحریم کامل این ضیافت شام به گوش می‌رسد.

هدف از برگزاری ضیافت شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید، برجسته کردن کار و فعالیت خبرنگاران است؛ اما با توجه به توهین‌های پیاپی ترامپ به خبرنگاران و سیاست‌های جنجالی که وی در مدت کوتاه ریاست جمهوری آمریکا در پیش گرفته است، خبرنگاران مایل به حضور در چنین مهمانی نیستند.

از خبرنگاران آمریکایی خواسته شده یا به طور کامل این ضیافت شام را تحریم و یا دست‌کم هنگام سخنرانی "دونالد ترامپ" آن را ترک کنند.

برخی معتقدند ممکن است ترامپ شخصا از حضور در این مهمانی انصراف دهد؛ اما چنین کاری در تاریخ سیاسی آمریکا بی‌سابقه بوده است به غیر از سال 1981 که "ریگان" موفق به حضور در مهمانی مذکور نشد؛ زیرا ترور شده بود.

۱۳۹۵/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...