نسخه چاپی

تاییدیه امنیتی مایك فلین تعلیق شد

نشریه هیل در واشنگتن از تعلیق تاییدیه امنیتی مایكل فلین، مشاور سابق امنیت ملی دونالد ترامپ خبر داد.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، نشریه هیل در واشنگتن از تعلیق تاییدیه امنیتی مایکل فلین، مشاور سابق امنیت ملی دونالد ترامپ خبر داد.

هیل می گوید: یک سخنگوی آژانش امنیت دفاعی به شبکه خبری سی.ان.ان گفت که تعلیق تاییدیه امنیتی آقای فلین یک اقدام عادی اداری درباره مواردی است که در وضعیت «توقف بررسی» هستند.

به نوشته وب سایت صدای آمریکا، این منبع گفت: «این وضع وقتی پیش می آید که درباره تطابق یک فرد با استانداردهای تاییدیه، پرسش هایی مطرح باشد.»

وی افزود در صورتی که در پیشینه آقای فلین خطایی مشاهده نشود، تاییدیه او به حالت اول بازمی گردد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پیشتر در روز چهارشنبه مایکل فلین را «مردی فوق العاده» توصیف کرد که رسانه ها با او ناعادلانه رفتار کرده اند.

آقای ترامپ در کنفرانس خبری مشترک با بنیامین نتانیاهو در واشنگتن گفت: «رسانه ها، یا همانطور که قبلا گفته ام رسانه های قلابی، با او در موارد متعدد بسیار بسیار غیرمنصفانه رفتار کردند.»

دونالد ترامپ در انتقاد از درز اطلاعات محرمانه امنیتی گفت: «درز اطلاعات و اسناد یک اقدام مجرمانه است و قبل از من هم برای مدت ها انجام شده، اما حالا شدت آن افزایش یافته است.»

پیشتر در روز سه شنبه شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید گفته بود که رئیس جمهوری آمریکا خواستار استعفای فلین شده بود.

مایکل فلین روز دوشنبه پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر این که او به مسئولان کاخ سفید درباره مکالمه های تلفنی اش با سفیر روسیه در ماه دسامبر اطلاعات نادرست داده، استعفا داد.

۱۳۹۵/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...