نسخه چاپی

ولایتی قهرمانی تیم ملی كشتی ایران را تبریك گفت

رئیس مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مصلجت نظام در پیامی قهرمانی افتخارآمیز ملی‌پوشان كشتی آزاد كشورمان را تبریك گفت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت‌امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی قهرمانی غرورآفرین و افتخارآمیز ملی‌پوشان کشتی آزاد کشورمان را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پیروزی ارزشمند و غرورآفرین ملی‌پوشان کشتی آزاد کشورمان سرافراز ایران در رقابت‌های جام جهانی به میزبانی مردم عزیز کرمانشاه و به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار کشورمان در چهل و پنجمین دورهٔ مسابقات جام جهانی کشتی آزاد، موجب افتخار، عزتمندی و خرسندی شد و بار دیگر ورزشکاران عزیز این مرزوبوم را بر قله‌های پیروزی قرارداد و موجی از شادی و سرور را در قلب ملت بزرگ ایران نشاند.

اینجانب موفقیت ارزشمند به‌ دست آمده را که در سایه دلاورمردی‌ها و عزمی جزم برای پیروزی در این آوردگاه ورزشی محقق گردید را به همه مردم شریف ایران و به‌ ویژه اعضای تیم ملی، مربیان، کشتی‌گیران غیور، کادر فنی، جامعه ورزشی تبریک عرض می‌نمایم.

این پیروزی که نمایشی از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و شایستگی‌های عزیزان ورزشکار بود، نویدبخش دستیابی به پیروزی و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها و از جمله میادین ورزشی با حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ و شریف ایران خواهد بود و تداوم این پیروزی‌ها و سربلندی همه ملت بزرگ ایران، قهرمانان و ورزشکاران را از درگاه الهی مسئلت می‌نمایم. انشاءالله

علی‌اکبر ولایتی

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام

۱۳۹۵/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...