نسخه چاپی

گزارش تمرین استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد كه نماینده رسانه‌ها و تماشاگران فقط ۳۰ دقیقه فرصت تماشای تمرین را قبل از سفر به ازبكستان پیدا كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس: تیم فوتبال استقلال که روز گذشته را به استراحت پرداخته بود و بازیکنان این تیم راهی استخر و سونا شده بودند از ساعت 10:30 دقیقه امروز تمرینات خود را برای بازی با لکوموتیو پیگیری کرد.

* پیش از شروع تمرین علیرضا منصوریان خیلی کوتاه با شاگردانش به صحبت پرداخت.

* در حاشیه تمرین امروز کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال پیرامون بازی شب گذشته بایرن‌مونیخ و دورتموند صحبت کرده و در مورد پیروزی شاگردان آنچلوتی صحبت می‌کردند.

* فرشید اسماعیلی که روز گذشته از سوی AFC به عنوان یکی از پدیده‌های آینده‌ دار فوتبال آسیا از او نام برده شده بود امروز با استقبال کادر فنی و هم‌تیمی‌هایش روبرو شد.

* بازیکنان استقلال خطاب به وی می‌گفتند «سلام بر آینده فوتبال آسیا» و به حالت شوخی در طول تمرین این نکته را به وی گوشزد می‌کردند.

* محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال استقلال قبل از شروع تمرین امروز با بهنام برزای گفت‌وگو کرد.

* نصرالله عبدالهی در ابتدای تمرین امروز حضور نداشت و پیگیر سفر استقلال به ازبکستان بود اما نصرالله عبداللهی در اواخر تمرین در کمپ حجازی حضور پیدا کرد.بهتاش فریبا از نزدیک نظاره‌گر تمرین شد.

* ووریا غفوری، روزبه چشمی و امید نورافکن مثل روزهای اخیر در تمرین امروز حضور داشتند.

* در حالیکه حدود 30-40 دقیقه از تمرین آبی‌پوشان گذشته بود علیرضا منصوریان از خبرنگاران و تماشاگران حاضر در کمپ زنده‌یاد حجازی خواست تا مجموعه را ترک کنند. ظاهراً کادر فنی تیم استقلال تصمیم داشت تمرینات تاکتیکی‌اش قبل از سفر به ازبکستان پشت درهای بسته صورت گیرد که البته این موضوع باعث تعجب نمایندگان رسانه‌ها شد زیرا آنها فقط 30 دقیقه فرصت پوشش تمرین امروز را داشتند.

به گزارش فارس، بازیکنان تیم استقلال بعد از تمرین امروز ناهار را در کمپ حجازی صرف کرده و سپس راهی فرودگاه امام خمینی خواهند شد. آبی‌پوشان با پرواز چارتر که ساعت 16 انجام می‌شود تهران را به مقصد تاشکند ترک خواهند کرد.

۱۳۹۶/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...