نسخه چاپی

خداداد عزیزی:آقای تاج لطفا تیم های بدهكار را به لیگ راه ندهید

به گزارش نما - تماشاگران امروز نوشت:خداداد می‌گوید تا وقتی پول نباشد بازیکنی حاضر نمی‌شود در مشهد فوتبال بازی کند چون پیشنهاد تیم‌های دیگر بهتر است.

رضا قوچان نژاد فصل را خوب تمام کرد.19 گل برای هیرنفین زد و در نظر سنجی که از هواداران این تیم شد عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد.رضا اصالتا مشهدی است و هر بار که به ایران بیاید حتما سری به زادگاهش می زند.خیلی ها گوچی و توانایی ها فنی او را با خداد عزیزی مقایسه می کنند.ریز نقشی اش،دریبل های منحصر به فردش و از همه مهمتر شم بالایی که در جا گذاشتن مدافعان حریف و گل زنی دارد.به همین بهانه با خداداد عزیزی تماس گرفتیم تا از او درباره رضا قوچان نژاد بپرسیم.

رضا 19 گل در لیگ هلند زد اما نتوانست آقای گل شود.او البته تلاش زیادی کرد.

کاری که رضا انجام داد به اندازه یک آقای گلی ارزش دارد.عملکرد او خوب بود و از نظر من رضا کاری که باید می کرد را انجام داد.

خیلی ها می گویند لیگ هلند در سطح بالایی قرار ندارد.می گویند مثلا اگر قوچان نژاد این گل ها در اسپانیا یا آلمان می زد...

شاید لیگ هلند زیاد سطح بالا نباشد اما چرا همین منتقدان خودشان نتوانسته اند این گل ها را بزنند؟بعد اینکه مگر هلند تیم خوب کم دارد؟مگرآنها ستاره کم داشته اند؟رضا بهترین بازی ها را کرده و به جای ستودن داریم تخریبش می کنیم.دمش گرم،پرچمش هم حسابی بالاست.

خیلی ها می گویند او شبیه خداداد عزیزی است.

لطف دارند.

امسال در لیگ برتر صبا به لیگ دسته اول سقوط کرد.آنها هنوز شاکی هستند و در یکی دو روز گذشته بحث تبانی و این جور چیزها را به میان کشیده اند.

من نمی خواهم درباره فساد در فوتبال حرف بزنم اما یک سوال می پرسم.صبایی ها چرا خودشان بازی شان را نبردند که حالا بقیه تیم ها را متهم می کنند؟شما که سرنوشت دست خودتان بود.من اگر بخواهم درباره فساد در فوتبال حرف بزنم ...بی خیال.

سیاه جامگان امسال با اما و اگر ماند.فکر می کنید چرا سال هاست که فوتبال مشهد مدعی ندارد.

دقیقا چون پول نیست این اتفاق ها می افتد.پول نیست و قراردادها عجیب و غریب است.الان تیم های دیگر چطور بازیکنان خوب می گیرند؟چون پول دارند.بازیکن خوب با چه دلخوشی بیاید و اینجا بازی کند.

آن قراردادهای عجیب و غریب چه بود که گفتید؟

همه شنیده ایم.مثل اینکه اگر تا فلان تاریخ پول نرسد قرارداد فسخ می شود،یا اگر مربی برود من هم رفته ام ...

البته این یک بعد قضیه است.در بیشتر ماقع سر بازیکنان هم بی کلاه می ماند.

این ماهیت فوتبال ایران است.در خیلی از تیم ها اول فصل هر چه گرفتی تمام.دیگر به پولت نمی رسی.فکر می کنید چرا ایران اینقدر در فیفا پرونده دارد؟هنوز که هنوز است خیلی از ما فوتبالیست های قدیمی از تیم هایی که در آنها بازی می کردیم طلب داریم.حالا ما که هیچ خیلی از همین بازیکن های جدید اصلا به پولشان نمی رسند و فقط قرارداد می بندند.من به همکاران شما هم گفتم که این را بنویسید و منعکس کنید.آقای تاج من با شما رفیقم،خواهش می کنم کاری کنید که تیم های بدهکار در لیگ برتر هفدهم شرکت نکنند.

۱۳۹۶/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...