نسخه چاپی

حمایت هیات مدیره باشگاه از منصوریان

دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: هواداران باید بدانند منصوریان دو فصل دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارد و با قدرت به كارش ادامه می‌دهد.

به گزارش نما به نقل از میزان، تیم فوتبال استقلال با هدایت علیرضا منصوریان یک فصل موفق را پشت سر گذاشت و جزء بهترین‌ تیم‌های فوتبال ایران بود. شکست عجیب و سنگین آبی‌پوشان در بازی برگشت مقابل العین اما باعث شده باز هم در برخی محافل ورزشی و فضای مجازی شایعاتی پیرامون احتمال تغییرات در مدیریت و حتی کادرفنی باشگاه منتشر شود که عملا باعث نگرانی هواداران تیم در شرایط فعلی شده است.

در حوزه مدیریتی از مدت‌ها قبل حرف و حدیث‌های زیادی درباره احتمال جدایی سیدرضا افتخاری از مدیریت باشگاه در رسانه‌ها منتشر شده و تاکنون این خبر بارها و بارها از سوی مقامات وزارت ورزش تکذیب شده است. با این وجود بعد از شکست سنگین ۶ بر یک مقابل العین،‌ از روز گذشته باز هم موضوع جدایی افتخاری بر سر زبان‌ها افتاده و همه منتظر هستند تا وزارت ورزش هرچه‌ سریعتر تکلیف مدیریت باشگاه را روشن کند چون طبق برنامه قرار بود بلافاصله بعد از پایان بازی با العین،‌ مذاکرات نهایی با بازیکنان برای تمدید قرارداد و پروسه جذب بازیکنان جدید کلید بخورد تا یک تیم قدرتمند برای حضور در مسابقات فصل بعد بدون هدر رفتن زمان بسته شود.

در هفته‌های گذشته هم برخی‌ها با دامن زدن به اتفاقات گوناگون، صحبت‌ها و خبرهایی درباره احتمال روی کار آمدن یک سرمربی جدید مطرح کرده‌اند که به نوعی فضای دوگانه‌ای برای تیم استقلال به وجود آورده است. با این حال معاون اجرایی، دبیر هیئت مدیره و مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره شایعه احتمال جدایی منصوریان واکنش نشان داده و خیال هواداران را بابت کادرفنی تیم‌شان راحت کرده است.

پندار توفیقی درباره آینده منصوریان در استقلال تاکید کرد: استقلال یک فصل بسیار خوب را با تلاش مدیریت باشگاه، هدایت کادر فنی و زحمت بازیکنان، کادر پزشکی و تدارکات در کنار حمایت بزرگ هواداران پشت سر گذاشت. به هر حال در فضای مجازی و بعضا رسانه‌ها همیشه شایعه و خبرهای مختلفی منتشر می‌شود. اما آن‌چیزی که واقعیت دارد و هواداران ما باید بدانند این است که منصوریان دو فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. وی با برقراری یک تعامل خوب با باشگاه در تلاش است تیمی قدرتمند را برای فصل بعد آمده حضور در مسابقات کند. وقتی باشگاه از مدت‌ها قبل بر اساس درخواست کتبی منصوریان،‌ مذاکره با بازیکنان فعلی تیم را برای تمدید قرارداد در دستور کار خود قرار داد این موضوع نشان می‌دهد که سرمربی تیم طبق قرارداد رسمی و خواست هواداران کسی نخواهد بود جز علیرضا منصوریان!

گفتنی است علیرضا منصوریان بعد از شکست سنگین مقابل العین و حذف از آسیا و بازگشت کاروان استقلال از امارات به ایران در جمع هواداران حاضر در فرودگاه هم به آنها اعلام کرده تیم خوبی برای فصل آتی خواهد بست. این صحبت هم نشان می‌دهد که این مربی هیچ نگرانی بابت آینده کاری خود در استقلال ندارد.

۱۳۹۶/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...