نسخه چاپی

تظاهرات روانشناسان آمریكایی علیه ترامپ

بیش از ۱۰۰ روانشناس با برگزاری تظاهراتی در نیویورك آمریكا خواستار كناره‌گیری دونالد ترامپ از قدرت شدند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، گروهی از روانشناسان و متخصصان بهداشت روان روز گذشته (شنبه) در نیویورک در اعتراض به خودشیفتگی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تظاهرات برگزار کردند و خواستار کناره گیری وی از قدرت شدند.
بیش از 100 روانشناس و متخصص بهداشت روان در این تظاهرات شرکت کردند. یکی از این روانشناسان گفت: ما می توانیم از روی شدت مقاومت و اینکه وی در مقابل هرگونه انتقاد واکنش نشان می دهد، به عمق ترس او پی ببریم.
یک روانشناس دیگر گفت: مهم نیست که چه موضوعی باشد، در هر حال او هیچ چیز را پیش نمی برد؛ زیرا از خودشیفتگی شخصیتی رنج می برد. او هیچ احساسی ندارد. می توان این را از روی نحوه صحبت کردنش با شهردار «سان خوآن» در پورتوریکو فهمید. شهردار سن خوآن از استرس پس از سانحه رنج می برد؛ اما ترامپ با وی به شدت بدرفتاری کرد. این نوعی خودشیفتگی است.
تظاهرکنندگان لباس‌های سیاه بر تن کرده بودند و نوارهای قرمز رنگی را دور گردن خود انداخته بودند. رهبری این گروه تظاهرکنندگان را «پیتر فرانکل»، یک روانشناس از دانشگاه «سیتی کالج» در نیویورک، بر عهده داشت که خودش هم یک طبل در دست داشت و آهنگ آرامی را می نواخت.
این تظاهرات بوسیله گروهی از روانشناسان که معتقدند ترامپ از مشکل «خودشیفتگی زیان آور» رنج می برد، سازماندهی شده است. این گروه قصد دارد در سراسر آمریکا تظاهرات برگزار کند تا در خصوص مشکل ترامپ و اینکه وی قصد دارد یک جنگ هسته ای راه اندازی کند، به همگان هشدار دهد.
تظاهرات جمعی از روانشناسان در نیویورک در اعتراض به خودشیفتگی ترامپ!+ عکس
دونالد ترامپ پیشتر هم به دلیل تلاش برای لغو اوباماکر اعتراض گروه های مختلف را برانگیخت و با مخالفت های شدیدی مواجه شد. وی روز جمعه فرمان قطع پرداخت یارانه به شرکت های بیمه درمانی برای اقشار کم درآمد را صادر کرد. او همچنین اعلام کرد که اوباماکر را آهسته آهسته از بین خواهد برد.

۱۳۹۶/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...