نسخه چاپی

هفت میلیون نفر به اردوی راهیان نور رفتند

عکس خبري -هفت ميليون نفر به اردوي راهيان نور رفتند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: در سال گذشته هفت میلیون نفر به اردوی راهیان نور رفتند.

به گزارش نما به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما سردار سرتیپ بهمن کارگر، درباره نمایشگاه کوچه پایداری افزود: این نمایشگاه برای یکسال عملکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سراسر کشور است که امسال با یک شکل و شمایل دیگر و متفاوت از سال گذشته برگزار می‌شود.
وی گفت: در حوزه کتاب و کار‌های هنری ابتکار بسیار خوبی شده است به طوری که ما امسال هر کدام از استان هایمان ۵۰ عنوان کتاب را به چاپ رسانده اند و این در واقع یک تحول اساسی در موضوع کتاب است.
Play Video
کد ویدیودانلود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تا قبل از سال ۹۳ در طول ۲۰ سال ۷۰۰ عنوان کتاب چاپ کرده بود، اما از سال ۹۳ ظرف ۵ سال گذشته حدود ۵ هزار عنوان کتاب را به چاپ رسانده است.
وی گفت: در موضوع اسناد و مدارک نیز الحمدالله توفیقاتی بوده است که تقریباً ۲۵ میلیون سند را توانستند جمع آوری کنند و اکنون سازماندهی می‌کنند.
سردار کارگر افزود: در حوزه راهیان نور الحمد الله رشد خوبی را داشتیم به طوری که اکنون راهیان نور ۳۶۵ روز سال انجام می‌شود و سال گذشته نیز هفت میلیون نفر به اردوی راهیان نور اعزام شدند که حدود ۸۰ درصدشان جوان‌های بین ۱۵ تا ۳۰ سال بودند.
وی گفت: در بحث فضای مجازی نیز کار‌های بسیار خوبی انجام گرفته است ما امسال ان شاء الله تا دهه فجر ۹ موزه دفاع مقدس را در ۹ استان افتتاح خواهیم کرد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: در نمایشگاه امسال در حوزه فضای مجازی کار ارزنده‌ای صورت گرفته است، از جمله اینکه در حوزه فضای مجازی در ارتباط با واقعیت‌های مجازی کار‌های قشنگی صورت گرفته است. همچنین یکی از کار‌های دیگری که صورت گرفته این است که تمام موزه‌های ما در سراسر کشور به صورت دیجیتال راه اندازی می‌شود که می‌توان از طریق اینترنت وارد شد و موزه‌های ما را به صورت مجازی بازدید کرد.

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...