نسخه چاپی

۲۰ هزار دانش آموز البرزی در اردوی راهیان نور مجازی شركت می كنند

عکس خبري -?? هزار دانش آموز البرزي در اردوي راهيان نور مجازي شرکت مي کنند

مسوول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به آغاز طرح اردوی راهیان نور مجازی، گفت: ۲۰ هزار نفر از دانش آموزان مقطع دوم متوسطه این استان از این برنامه در بستر فضای مجازی و شبكه شاد استفاده می كنند.

به گزارش نما ،پاسدار سعید اخلاقی روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح راهیان نور مجازی استان البرز که در دبیرستان شهیدستان واقع در منطقه سه آموزش و پرورش کرج برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هرساله اردوهای راهیان نور در چند بخش اجرا می شد که یک بخش دانش آموزی بود که تاثیر بسیار زیادی را نیز بر روی دانش آموزان می گذاشت.

وی اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری اردوی راهیان نور حقیقی ، تصمیم گرفتیم فرهنگ ایثار و شهادت را با تولید محتواهای جذاب و هنری در قالب فضای مجازی از طریق کانال های داخلی و شبکه شاد آموزش و پرورش دنبال کرده و راهیان نور مجازی را برای دانش آموزان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این راهیان نور از امروز آغاز می شود، گفت: مرحله اول اجرای این طرح از امروز به مدت پنج روز و پس از آن نیز به صورت مداوم تا پایان سال تحصیلی در بستر شبکه شاد با دانش آموزان ارتباط خواهیم داشت.

اخلاقی افزود: در راهیان نور مجازی همان ارزش ها و مفاهیم با ساخت انیمیشن، موشن گرافی، تصاویر یادمان ها و یادمان هایی که در آن روایت گری می کردیم، دنبال می کنیم و همچنین روایتگری های تولید شده را در قالب برنامه های مختلف در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم.

وی ادامه داد: در این برنامه علاوه بر مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت به مفاهیم دیگری هم در این اردوهای مجازی راهیان نور همچون موضوعات اجتماعی و اعتقادی که لازمه کار تربیتی است، پرداخته شده است.

وی گف: در این مرحله به صورت زنده از مناطق راهیان نور تولید برنامه نداریم بلکه به صورت آفلاین از برنامه های ضبط شده قبلی در فضای مجازی پخش می شود ولی در آینده نزدیک برنامه های زنده نیز خواهیم داشت.

سال های گذشته اردوهای راهیان نور در سه بخش دانش آموزی، دانشجویی و عمومی اجرا می شد که هر ساله بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم استان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور حضور می یافتند.
ایرنا

۱۳۹۹/۱۰/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...