نسخه چاپی

بررسی ۴ گزینه برای تأمین البسه تیم‌های ملی فوتبال

عکس خبري -بررسي ? گزينه براي تأمين البسه تيم‌هاي ملي فوتبال

فدراسیون فوتبال پس از فسخ قرارداد شركت آل‌اشپورت در حال بررسی پیشنهادهای چهار شركت داخلی و خارجی برای تهیه البسه تیم‌های ملی است.

به گزارش نما، قرارداد تأمین‌کننده لباس‌های تیم ملی با توجه به شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا فسخ شده است و هنوز وضعیت تهیه لباس ملی‌پوشان برای اردوهای آتی مشخص نیست.

شرکت آل‌اشپورت که قرارداد همکاری به منظور تأمین لباس تمامی تیم‌های ملی فوتبال را به امضا رسانده بود، نتوانسته در دوره کرونا لباس‌های مورد نیاز تیم‌های ملی را تهیه کند و به همین دلیل فدراسیون فوتبال پس از دریافت نامه فسخ قرارداد از سوی این شرکت به دنبال انتخاب گزینه جایگزین است.

گفته می‌شود دو برند خارجی و دو برند داخلی اصلی‌ترین گزینه‌های فدراسیون در مقطع فعلی محسوب می‌شوند که با بررسی پیشنهادها و شرایط این چهار شرکت در نهایت گزینه مناسب برای تأمین لباس تیم‌های ملی انتخاب خواهد شد.

در حال حاضر تهیه لباس تیم‌های فوتبال جوانان و نوجوانان ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین تیم ملی بزرگسال جهت حضور در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی اولویت اصلی فدراسیون فوتبال است و رایزنی با گزینه‌های موجود برای توافق و امضای قرارداد ادامه دارد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...