نسخه چاپی

دغدغه مجلس یازدهم باز كردن گره‌های كور اقتصادی است/ باید مراقب رخنه نفوذی‌ها باشیم

عکس خبري -دغدغه مجلس يازدهم باز کردن گره‌هاي کور اقتصادي است/ بايد مراقب رخنه نفوذي‌ها باشيم

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: دغدغه اصلی نمایندگان مجلس باز كردن گره‌های كوراقتصادی و رفع مشكلات معیشتی مردم است.

به گزارش نما ،حسین نوش‌آبادی، نماینده مردم ورامین و پیشوا در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار کرد: حفظ شأن، منزلت و اقتدار مجلس از جمله وظایف هیئت رئیسه به شمار می‌رود، بنابراین طی چند وقت اخیر شاهد هجمه‌های برخی از رسانه‌ها علیه مجلس در چارچوب سناریوی مخالفان نظام و بدنام کردن قوه مقننه هستیم.

وی افزود: مردم صاحبان اصلی کشور و ولی نعمتان همه ما هستند از این رو حق دارند بر عملکرد مجلس و رفتار نمایندگان نظارت داشته باشند و هر جا لازم بود انتقاد کنند، اما باید مراقب باشیم دشمنان آدرس غلط ندهند.

نوش آبادی ادامه داد: خوشبختانه با هوشمندی مردم، پاک ترین، سالم‌ترین و انقلابی‌ترین نمایندگان در مجلس یازدهم حضور دارند که دغدغه اصلی آنها باز کردن گره‌های کوراقتصادی، رفع مشکلات معیشتی و تحقق مطالبات مردمی است.

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: رانت‌خواری و فرار مالیاتی، ثروت‌های بادآورده، حساب‌های بانکی برخی مدیران دوتابعیتی در گذشته، عدم بازگشت وام‌های بانکی کلان به صاحبان قدرت، سوء استفاده از ارز‌های دولتی، اسراف در برخی دستگاه‌ها، قاچاق کالا و ارز و خسارت ناشی از سوء مدیریت‌ها که مردم باید تاوان آن را دهند مشکلات اصلی است لذا باید مراقب رخنه نفوذی‌ها باشیم.

وی گفت: اختصاص برخی امکانات محدود رفاهی که در چارچوب مقررات مجلس برای انجام وظایف نمایندگی در نظر گرفته شده و در همه ادوار مجلس متعارف بوده و خواهد بود نباید افکار عمومی جامعه را از مشکلات اصلی کشور غافل کند.
باشگاه خبرنگاران جوان

۱۳۹۹/۷/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...