نسخه چاپی

احمد كریمی اصفهانی در گفتگو با نما:

بروز مشكلات اقتصادی كشور حاصل بی‌برنامگی و بی‌تدبیری دولت است

عکس خبري -بروز مشکلات اقتصادي کشور حاصل بي‌برنامگي و بي‌تدبيري دولت است

عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی گفت: وقتی دولت برنامه نداشته باشد وضعیت رها شده‌ای پیش می‌آید و بی‌برنامگی و بی‌تدبیری دولت باعث بروز مشكلات اقتصادی شده است.

احمد کریمی اصفهانی، عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی در باره عدم ارائه راهکار و اقدام جدی از سوی دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور به خبرنگار نما گفت: به نظر من دولت فعلی دولتی منفعل است و حرفی برای گفتن و طرح و پیشنهادی ندارد.

وی در باره علت عدم ثبات در مسائل اقتصادی کشور در هشت سال گذشته مطرح کرد: وقتی دولت برنامه نداشته باشد وضعیت رها شده‌ای پیش می‌آید و بی‌برنامگی و بی‌تدبیری دولت باعث بروز مشکلات اقتصادی شده است.

این عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: اگر دولت اعلام کند برنامه‌ای ندارد و مدیران دولتی کمتر برای مردم مزاحمت ایجاد کنند وضع اقتصادی کشور بهتر از وضعیت فعلی خواهد شد، زیرا حضور بدون نظارت و بدون برنامه دولت باعث تحریک بازار و تزریق گرانی به بازار می‌شود.

وی تصریح کرد: تصمیمات غلط دولت باعث بالا رفتن قیمت ارز در کشور می‌شود.

کریمی اصفهانی خاطرنشان کرد: دولت به موازات بازار شناور خودش هم شناور است و هر روز قیمت‌ها را بالا می‌برد.

وی مطرح کرد: بعضی تصمیمات دولت از تصمیم نگرفتن بدتر است، مثل تعهد صادرکننده‌ها که صادرات را قفل کرده است.

این عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص آنچه مردم در این شرایط انجام دهند گفت: مردم می‌دانند در مقابل بیگانگان نباید برای دولت مشکلی به وجود بیاورند، چون نگرانند هر گونه مشکلی متوجه نظام و اصل نظام و خودشان خواهد شد.

وی توصیه کرد: اگر دولت برنامه‌ای ندارد مردم نهایت انصاف را به خرج بدهند و نهایت سعی‌شان را برای کمک به دهک‌های پایین جامعه بکنند.

کریمی اصفهانی خاطرنشان کرد: توقع این است که در این وضعیت مجلس بکوشد با پیشنهادهای خوب به بهبود و ساماندهی وضعیت اشتغال مردم و تولید کمک کند.

وی در پایان تأکید کرد: پیشنهاد مجلس مبنی بر کالابرگ و پرداخت مبلغ نقدی هرگز کارگشا نخواهد بود. در صورتی که 30 درصد درآمدهای حامل‌های انرژی و حتی مابقی آن برای کمک به تولید و ایجاد اشتغال کارسازتر و راهگشاتر و کمک خوبی به نظام، اقتصاد کشور و مردم است.

۱۳۹۹/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...