نسخه چاپی

آخرین وضعیت پرونده حادثه "سرباز بابلی" / ارائه گزارش به رییس قوه قضاییه

عکس خبري -آخرين وضعيت پرونده حادثه "سرباز بابلي" / ارائه گزارش به رييس قوه قضاييه

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد كل نیروهای مسلح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده ضرب و شتم یكی از سربازان از سوی كارمند دادگستری را تشریح كرد.

به گزارش نما ،امیر غلامرضا رحیمی پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حادثه معروف به سرباز بابلی که طی آن یک سرباز وظیفه از سوی یکی از کارمندان دادگستری شهرستان بابل مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود ، گفت: پس از آن که اداره سرباز ستادکل نیروهای مسلح از این موضوع با خبرشد، بلافاصله اقدامات خود برای رسیدگی به آن را آغاز کرده و تیمی متشکل از نیروی انتظامی و ستادکل نیروهای مسلح مامور پیگیری آن شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در پیگیری‌های بعدی مشخص شد که گزارش واصله درست است، گفت: بلافاصله درخواست دادیم تا جلسه‌ای با حضور ریاست دادگستری استان مازندران، کارمند خاطی و سرباز جوان و خانواده اش تشکیل شود و در آن جلسه فرد خاطی از سرباز عذرخواهی کرد و موضوع از جنبه شخصی حل و فصل شد.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این موضوع در بعد دیگری که جنبه سازمانی است، همچنان در حال پیگیری است، گفت: این سرباز به وظیفه خود عمل کرده و اتفاقا وظیفه‌اش را نیز به درستی انجام داده است. او در حین انجام وظیفه لباس نظامی و خدمت به تن داشته و به همین دلیل موضوع از جنبه و بعد سازمانی نیز درحال پیگیری است.

رحیمی پور با تاکید بر اینکه ستادکل نیروهای مسلح رسیدگی به این موضوع را در هر دو بعد وظیفه خود می‌داند، گفت: درهمین راستا موضوع به ریاست قوه قضاییه نیز منعکس شده و ما منتظر اعلام نتیجه از سوی ایشان هم هستیم.
ایسنا

۱۳۹۹/۹/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...