نسخه چاپی

رفع نواقص مالی مركز معتادان با زخم باز

عکس خبري -رفع نواقص مالي مرکز معتادان با زخم باز

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به رفع نواقص مالی مركز معتادان با زخم باز گفت: تعیین تكلیف مراكز كاهش آسیب معتادان در مناطق مركزی تهران به كمیته ملی درمان اعتیاد محول شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حمیدرضا گودرزی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه راه اندازی مرکز نگهداری معتادان دارای زخم باز برای اولین بار و اخیرا در کشور ایران اجرایی شد اظهار داشت: ۴۰۰ نفر از معتادان دارای زخم باز در این مرکز پذیرش می‌شوند که برای هر معتاد روزانه ۲۸ هزار تومان پرداخت می‌شود اما این معتادان با زخم باز چون دارای مشکل مضاعف هستند نیازمند حمایت مالی هستند.

وی ادامه داد: مقرر شد سایر مشکلات به ویژه نواقص بودجه این مرکز رفع شود و مبلغی بر سرانه روزانه معتادان با زخم باز اضافه شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به نگهداری معتادان در مراکز کاهش آسیب معتادان تهران تصریح کرد: در رابطه با تعیین و تکلیف استقرار مراکز کاهش آسیب معتادان در مناطق مرکزی تهران مانند شوش، مولوی و محله هرندی اختلاف نظراتی وجود دارد.

گودرزی سپس گفت: بنابر نظر نیروی انتظامی، باقی ماندن معتادان در این مناطق خود عامل جذب باقی معتادان دیگر است؛ اما پیشنهاد کارشناسانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این است که مراکز اقامت شبانه معتادان به صورت پلکانی در میان مدت از مناطق مرکزی تهران خارج شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مراکز خدمت رسانی سرپایی با نظارت بیشتر به خدمات دهی خود ادامه دهند؛ در نهایت مقرر شد در این زمینه کمیته ملی درمان و اعتیاد تصمیم گیری کند.

۱۳۹۹/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...