نسخه چاپی

حقیقت پور در گفتگو با نما:

خلق حماسه 9 دی كشور را در برابر انواع فتنه ها بیمه كرد

عکس خبري -خلق حماسه 9 دي كشور را در برابر انواع فتنه ها بيمه كرد

مشاور رئیس مجلس دهم گفت: حماسه نهم دی نظام را در برابر سایر فتنه ها بیمه كرده و امروز جمهوری اسلامی با اقتدار در برابر توطئه ها ایستاده و آنها را خنثی می كند.

منصور حقیقت پور، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و مشاور رئیس مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار نما، با بیان اینکه حماسه نهم دی نظام را در برابر سایر فتنه ها بیمه کرد، گفت: در فتنه 88 دشمن خیال می کرد که می تواند، نظام جمهوری اسلامی را از پای در آورد، اما حضور مردم در حماسه نهم دی، تمام برنامه ریزی های دشمن را خنثی کرد.

وی اظهار داشت: فتنه 88 خسارات بسیاری به کشور و نظام و مردم وارد کرد، طوری که بعد از این فتنه برخی تحریم ها علیه کشور اعمال شد و دشمن بر فشارهای اقتصادی خود افزود و از سوی دیگر کشور وارد فضای دوقطبی کاذب شد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر حضور پرشور مردم در حماسه نهم دی نبود، امروز اقتدار نظام در برابر دولت های غربی به خصوص دولت تروریستی آمریکا، به حداقل ممکن کاهش می یافت و پایه نظام سست می شد، اما حضور پرشور مردم، مردمی بودن نظام را نشان داد و دشمن این پیام را مخابره که نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است و همچنان با وجود فشارهای اقتصادی، مشروعیت خود را از مردم گرفته و مردم حامی آن هستند.

حقیقت پور عنوان داشت: مردم هیچگاه خیانت فتنه گران را فراموش نخواهد کرد و هیچگاه آسیب هایی که آنها در سال 88 به نظام و کشور وارد کرده اند از یاد نمی رود.

وی با بیان این مطلب که دشمن بعد از ناکامی از فتنه 88، فتنه های بعدی را در 96 و 98 پایه ریزی کرد، گفت: همه مشاهده کردند که فتنه های 96 و 98 هیچکدام موفق نشد و هربار که این فتنه ها به شکست می انجامید، دشمن بیش از پیش مأیوس تر و ناامیدتر می شد؛ لذا امروز با دشمنی مواجه هستیم که در برابر اتحاد و انسجام ملی مردم ایران ناکام و درمانده شده و کاری نمی تواند انجام دهد؛ لذا وقتی او پیشنهاد مذاکره با ایران را می دهد به این نتیجه رسیده است که نه ابزار تحریم اثر داشته و نه فتنه انگیزی.

مشاور رئیس مجلس دهم بیان کرد: امروز نفوذ و موقعیت استراتژیک جمهوری اسلامی در وضعیتی است که به تأثیرگذارترین بازیگر در منطقه تبدیل شده ایم و دشمن هم که زمانی به دنبال براندازی نظام بود، امروز برای حل مشکلات منطقه حاضر است با ما گفتگو کند؛ لذا پروژه تحریم، فتنه و براندازی دیگر جواب نمی دهد و تا زمانی که اتحاد و انسجام ملی وجود داشته باشد و فضای دوقطبی ایجاد نشود، تمام توطئه ها خنثی خواهد شد.

۱۳۹۹/۱۰/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...