نسخه چاپی

ایجاد ترس در دل مردم، برای پیروزی در انتخابات!

پیروزی در انتخابات به هر قیمتی!

عکس خبري -پيروزي در انتخابات به هر قيمتي!

موضوع ترساندن مردم از موضوعات موهوم چیزی است كه جریان اصلاح طلب برای جمع آوری رای از آن بهره برداری كامل را می كند. این جریان چون نمی توانند در مقابل كارنامه ی ضعیف به جا مانده در دوره ی 8 ساله دولت تدبیر و امید پاسخگو باشد به اقدامات سلبی روی اورده و می خواهند با ایجاد هراس در دل مردم برای خود رای كسب كند

به گزارش نما موضوع ترساندن مردم از موضوعات موهوم چیزی است که جریان اصلاح طلب برای جمع آوری رای از آن بهره برداری کامل را می کند. این جریان چون نمی توانند در مقابل کارنامه ی ضعیف به جا مانده در دوره ی 8 ساله دولت تدبیر و امید پاسخگو باشد به اقدامات سلبی روی اورده و می خواهد با ایجاد هرس در دل مردم برای خود رای کسب کند اما در این بین ترساندن مردم از افراد نظامی که شاید در انتخابات 1400 پا به عرصه ی رقابت بگذارند قطعی‌ترین برنامه آنها برای دوگانه‌سازی و پیروزی در انتخابات آینده است.به عنوان مثال می توان به نوشته ی یکی از روزنامه ی های حامی این جریان اشاره کرد که به نطق پیش از دستور رئیس مجلس شورای اسلامی اعتراض کرد و گفت این نطق دلیلی دیگر بر این ادعاست که نظامیان نباید رئیس‌جمهور شوند! این نشریه می گوید که چرا رئیس مجلس به جای به اینکه بگوید از وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس دعوت ‌شده‌اند، گفته احضار شده‌اند! و چرا به‌ جای اینکه بگوید با متولیان بورس کشور مطابق قانون رفتار خواهد کرد، گفته است در صورت بروز تخلف، مجلس با آنها برخورد قاطعانه خواهد کرد.
خب بیایید ما با هم فرض کنیم که رئیس مجلس بگوید متولیان بورس به صرف شام و نهار قدم بر دیدگان نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهند گذاشت. آیا با این بیان چیزی از نگرانی مردمی که سرمایه هایشان را با تشویق مسئولان وارد این بازار کردند و حال می بینند نیم بیشتر سرمایه و نتیجه ی سالها تلاش و زحمتشان چند روزه بر باد رفته است برطرف می شود؟
واقعا این کلمه انقدر مهم است که یک روزنامه ی مطرح اصلاح طلب آن را در بوق و کرنا کند؟ یا هدف چیز دیگری است؟ این نوع جریان سازی رسانه ای تنها با هدف رقیب هراسی و پیروزی در انتخابات با هر روش و شیوه ی نازل است.
جریان های سیاسی کشور در زمان باقی مانده به انتخابات به جای ایجاد جنگ روانی و دو دسته کردن جامعه به ارائه برنامه های خود بپردازند

۱۳۹۹/۱۱/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...