نسخه چاپی

احتمال انصراف منصوری قرچك از لیگ برتر فوتسال

عکس خبري -احتمال انصراف منصوري قرچک از ليگ برتر فوتسال

با ادامه پیدا كردن مشكلات تیم منصوری قرچك، احتمال كناره گیری این تیم از لیگ برتر فوتسال وجود دارد.


به گزارش نما، تیم فوتسال منصوری قرچک پس از چند سال دوری از فوتسال برای فصل جدید لیگ برتر بار دیگر به این عرصه بازگشت اما از همان ابتدا با مشکلات عدیده روبرو بود. اختلاف بر سر مالکیت تیم، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، عدم تعهد شهرداری قرچک به وعده های داده شده در مورد حمایت از این تیم و مشکلات عدیده مالی کار را به جایی رسانده که سرپرست این تیم مدعی شده احتمال کناره گیری منصوری از لیگ برتر فوتسال زیاد است.

اکبر تقوی اظهار کرد: کریم منصوی مالک باشگاه منصوری را با اصرار زیاد راضی به حضور دوباره در فوتسال کردیم و قرار شد با حضور در هیات مدیره باشگاه بخشی از هزینه ها را هم بر عهده بگیرد اما طبق قراردادی که با شهرداری قرچک بستیم نیمی از هزینه‌ها هم بر عهده این نهاد بود اما آن‌ها تا کنون یک ریال هم به تیم کمک نکرده اند.از سوی دیگر عده ای در قرچک علیه تیم جوسازی کرده اند که عرصه را بر ما تنگ کرده است.واقعیت شرمنده کادرفنی و بازیکنان هستیم که نتوانستیم از لحاظ مالی به وعده خودعمل کنیم.

وی افزود: تمرینات تیم تعطیل است و مشخص نیست چه زمانی شروع شود. حتی احتمال اینکه تیم در نیم فصل دوم شرکت نکند زیاد است چون مشکلات زیاد است و هزینه ها هم کمر شکن و با این شرایط نمی‌توان ادامه داد. از سویی همه از ما انتظار دارند همان تیم مدعی گذشته باشیم در حالی که کار سخت است و شاید عطای تیمداری در لیگ برتر را به لقایش ببخشیم.
منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...