نسخه چاپی

مینی بوس سواری در تهران احیا می شود

عکس خبري -ميني بوس سواري در تهران احيا مي شود

طبق گفته مدیرعامل شركت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، پس از رونمایی 110 دستگاه اتوبوس جدید برای پایتخت، این اتوبوس‌ها طی چند روز آینده پس از نصب GPS و كارتخوان، جایگزین اتوبوس‌های فرسوده خطوط فعلی خواهد شد.

به گزارش نما ، امروز شنبه -18 بهمن 1399- شرکت ایران خودرو دیزل 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس را به شهرداری تهران تحویل می‌دهد. بخشی از اتوبوس‌های خریداری شده گازسوز و بقیه اتوبوس و مینی‌بوس‌ها دارای استاندارد یورو 4 همراه با فیلتر جذب دوده هستند. میزان سولفور گازوئیل تحویلی به شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز کمتر از 50 ppm است.
محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در حساب کاربری شخص خود در فضای مجازی در پاسخ به پرسش یکی از کاربران مبنی بر اینکه چرا سال‌هاست که مینی بوس مورد توجه نیست، نوشت: متأسفانه این مد حمل و نقلی سال‌ها به فراموشی سپرده شده بود ولی در صدد احیاء آن هستیم. امسال 110 دستگاه مینی بوس از آبان اضافه شد و حداکثر تا نیمه اسفند 20 دستگاه دیگر اضافه می‌شود.
او همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اتوبوس‌ها در چه زمان و کدام خطوط فعال خواهند شد، نوشت: طی چند روز آینده بعد از نصب GPS و کارتخوان جایگزین اتوبوس‌های فرسوده خطوط فعلی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه درباره وضعیت دسترس پذیری اتوبوس‌های جدید برای معلولان، در توییتی جداگانه نوشت: با توجه به حوادث قبلی، جهت افزایش ایمنی و جلوگیری از سقوط مسافر از رکاب، تا زمانی که درب باز است، اتوبوس حرکت نمی‌کند. درضمن همه اتوبوس‌ها علاوه بر رمپ معلولان، جهت سهولت در سوار شدن با ویلچر، به سمت درب امکان زانو زدن و کاهش ارتفاع دارد.
این 110 دستگاه از انعقاد قرارداد 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس در خرداد 1399 هستند.
مهر

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...