نسخه چاپی

بورس در ادامه مثبت می‌شود؟

عکس خبري -بورس در ادامه مثبت مي‌شود؟

با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در نمادهای شاخص‌ساز زیاد شد و شاخص كل به دلیل عرضه در كلیت بازار از جمله نمادهای شاخص‌ساز روندی نزولی گرفت.


به گزارش نما، با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در نمادهای شاخص‌ساز زیاد شد و شاخص کل به دلیل عرضه در کلیت بازار از جمله نمادهای شاخص‌ساز روندی نزولی گرفت. همچنین شاخص هم‌وزن نیز در جریان معاملات امروز بازار سهام روندی نزولی دارد.

به عقیده کارشناسان تغییر دامنه نوسان باعث شده تا نقدشوندگی بازار کم شود و نمادها در بازار سهام دیر به تعادل برسند همچنین کارشناسان عقیده دارند تغییر دامنه نوسان فقط جلوی ریزش شاخص کل را گرفته است و باعث می‌شود بازار فرسایشی شود.

درحالی که قیمت مس و نفت به شدت افزایش پیدا کرده اما امروز نمادهای فلزی و پالایشی روندی نزولی دارند و عرضه در بازار سهام بسیار زیاد است. برخی از کارشناسان عقیده دارند خریدار موثر در بازار سهام وجود دارد از طرفی آخر سال است و حقوقی‌ها نیز ریسک نمی‌کنند و بسیاری از سهامداران نیز باید اعتبارات خود را پس بدهند و به همین دلیل فشار فروش افزایش یافته است.

در حال حاضر تحرکات مثبتی در بازار سهام دیده می‌شود و حقوقی‌ها در حال خرید و جمع کردن صف‌های فروش هستند. نمادهایی چون فملی نیز مورد توجه بازار سهام است.

صندوق‌های دارا یکم و پالایشی‌یکم در جریان معاملات امروز خود در کف قیمتی معامله می‌شوند و صف فروش سنگین دارند اما اگر حمایت از بازار سهام ادامه پیدا کند احتمالا این صندوق‌ها نیز مورد حمایت و توجه قرار خواهند گرفت.

به نظر می‌رسد تحرکات مثبتی در حال شکل‌گیری است اما پول در بازار سهام به اندازه کافی وجود ندارد.

منبع:تجارت‌نیوز

۱۳۹۹/۱۲/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...