نسخه چاپی

تغییر رویه انتخابات فدراسیون‌ها با دستور سلطانی‌فر/ ۷ اردیبهشت، آغاز ثبت‌نام از نامزدهای ژیمناستیك و تیراندازی

عکس خبري -تغيير رويه انتخابات فدراسيون‌ها با دستور سلطاني‌فر/ ? ارديبهشت، آغاز ثبت‌نام از نامزدهاي ژيمناستيک و تيراندازي

به دستور وزیر ورزش و جوانان، هیچ فدراسیونی با سرپرست وارد دولت سیزدهم نخواهد شد.

به گزارش نما، یکی از اقداماتی که طی چند هفته اخیر در وزارت ورزش و جوانان انجام شده، تصمیم‌گیری درخصوص فدراسیون‌هایی است که دوره ریاست چهار ساله آنها تا چند ماه دیگر به پایان می‌رسد.

اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی از فدراسیون‌هایی هستند که در این شرایط قرار دارند و دوره چهار ساله ریاست آنها در تیر ماه به پایان می‌رسد.

طبق تصمیم‌گیری صورت گرفته، ثبت‌نام از نامزدهای ریاست اسکیت آغاز شده و برای دو فدراسیون دیگر از 7 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

مهدی مستجاب‌الدعوه مسئول امور مجامع فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان ابتدا درخصوص زمان ثبت‌نام نامزدهای ریاست دو فدراسیون ژیمناستیک و تیراندازی اظهار داشت: دوره ریاست فدراسیون ژیمناستیک 19 تیر ماه و فدراسیون تیراندازی 20 تیر به پایان می‌رسد. با توجه به اینکه این دو فدراسیون به فاصله بسیار کمی به پایان دوره چهار ساله ریاست می‌رسند، تصمیم بر آن شده که ثبت‌نام از نامزدهای ریاست هر دوی آنها از 7 اردیبهشت به مدت 10 روز کاری انجام شود.

وزارت ورزش طی سال‌های گذشته همواره پس از پایان دوره چهار ساله ریاست و انتصاب سرپرست، اقدامات مربوط به برگزاری انتخابات را انجام می‌داد، اما درخصوص سه فدراسیون اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی روال گذشته را انجام نداد. مستجاب‌الدعوه درباره چرایی این تغییر در رویه برگزاری انتخابات گفت: وزیر ورزش و جوانان دستور داده است که در پایان دولت، هیچ فدراسیونی با سرپرست اداره نشود و همه آنها دارای رئیس باشند. به همین دلیل هم طبق اساسنامه کار مربوط به برگزاری انتخابات در این سه فدراسیون آغاز شده تا انتخاباتشان پیش از پایان دوره دولت دوازدهم انجام شود. در واقع هیچ فدراسیونی با سرپرست وارد دولت بعدی نخواهد شد.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...