نسخه چاپی

بدبینی روزنامه قطری به موفقیت استراماچونی

بدبيني روزنامه قطري به موفقيت استراماچوني

روزنامه «العرب» ضمن اشاره به سابقه حضور مربیان ایتالیایی در لیگ ستارگان قطر، آندره استراماچونی را موظف به دفاع از رویاهای تیم الغرافه دانست.

                                

‌به گزارش نما، آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی که سابقه کار در تیم استقلال ایران را هم دارد، به صورت رسمی سرمربی الغرافه قطر شد.

  

روزنامه العرب قطر در گزارشی به حضور این مربی ایتالیایی در تیم الغرافه پرداخت و اعلام کرد استراماچونی سومین مربی ایتالیایی شاغل در لیگ ستارگان قطر خواهد بود.

  

این روزنامه ضمن اشاره به ناکامی «سیلویو دلبرتو» مربی ایتالیایی در تیم الشمال و «زولا» مربی ایتالیایی تیم العربی، از مکتب و سبک ایتالیایی در لیگ قطر به عنوان یک سبک ناموفق یاد کرد. دلبرتو بعد از ناکامی در الشمال از هدایت این تیم برکنار شد و زولا هم با وجود داشتن قرارداد دو ساله در العربی، بعد از پایان کارش در سال نخست، از این تیم کنار رفت. (در زمان حضور جواد نکونام و اشکان دژاگه دو بازیکن ایرانی در تیم العربی)

  

العرب در بخشی از گزارش خود آورده است: «بدون شک آندره استراماچونی وظیفه‌ای سخت و دشوار در الغرافه برای نشان دادن صلاحیت لازم سبک فوتبال ایتالیایی دارد؛ در دورانی که تیم ملی ایتالیا موفق شده است به مرحله نیمه نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰ برسد. این مربی ایتالیایی در دانشگاهی در رم در رشته حقوق فارغ التحصیل شد و ملزم به دفاع از رویاها و جاه طلبی‌های الغرافه است. او در سال ۲۰۱۳ با تیم اینترمیلان نهم شد. در فصل ۲۰۱۶ با اودینزه سیزدهم شد و با پاناتیناکوس یونان و اسپاتاپراگ چک به عنوان سوم رسید. استراماچونی در ژوئن ۲۰۱۹ سرمربی استقلال شد اما تجربه او در این تیم کامل نشد و ۶ ماه بعد این تیم را ترک کرد.»

                    

                       منبع: مهر

                

۱۴۰۰/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...