نسخه چاپی

20 میلیارد پول در باشگاه لیگ برتری گم شد!

عکس خبري -20 ميليارد پول در باشگاه ليگ برتري گم شد!

سرپرست تیم فوتبال پدیده اعلام كرد كه سرنوشت ۲۰ میلیارد پول در این باشگاه مشخص نیست.



به گزارش نما، سیدمهدی سیدصالحی پیش از دیدار نخست تیمش مقابل آلومینیوم با ابراز تاسف نسبت به بعضی اتفاقات مبنی بر عدم هماهنگی و همکاری مسئولین و مدیران فوتبال استان خراسان رضوی پیش از آغاز لیگ، اظهار داشت: طبق استعلام از کمیته اخلاق، بعضی بازیکنان ما از جمله منصوری به خاطر ۱۰۰ میلیون طلب، از باشگاه شکایت کرده، یک بازیکن دیگر ۳۰ میلیون طلبکار بوده و علیه ما شکایتی را طرح و به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

وی افزود: این در حالیست که مدیران دست اندرکار در زمانی که تیم به طور امانت در اختیارشان بوده، به جای پرداخت این موارد، پاداش ۴۰۰ میلیونی برای تساوی مقابل پرسپولیس تعیین و پرداخت کرده اند یا اینکه برای برد مقابل پیکان مبلغ قابل تاملی را تعیین و صرف شده است.

سرپرست تیم فوتبال پدیده تاکید کرد: اگر پول هایی که از درآمد باشگاه، کنار فروش بازیکنان اصلی و تاثیرگذار ما خرج شده، جمع می شد، می توانستیم طلب کوزین را پرداخت کنیم. طبق اعلام مدیر برنامه های کوزین، توافقی که با مدیرعامل وقت انجام داده، با پرداخت مبلغ ۴۰ هزار دلار این بدهی حل می شد ولی نه تنها این مبلغ پرداخت نشده اما ۲۰ میلیارد پول باشگاه هم معلوم نیست چه شده است. چرا و تا کی باید چنین معضلاتی را ببینیم و به آن بپردازیم.

سید صالحی خاطرنشان کرد: حالا هم این مورد توسط مدیران باشگاه همانند دیگر مواردی که به نام ما و به کام آقایان تمام شد، برطرف و پنجره باز خواهد شد ولی هواداران بدانند با چه شرایطی و چه ابزاری مقابل آلومینیوم در خانه باید حاضر شویم.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...