نسخه چاپی

فرصت دو روزه اصناف برای ثبت‌نام تسهیلات كرونایی

عکس خبري -فرصت دو روزه اصناف براي ثبت‌نام تسهيلات کرونايي

معاون برنامه ریزی و اقتصادی اتاق اصناف ایران، فرصت ثبت نام متقاضیان تسهیلات ۱۲ درصدی برای كسب و كارهای آسیب دیده از كرونا را پایان آذر ماه اعلام كرد.

به گزارش نما، احسان سقایی معاون برنامه ریزی و اقتصادی اتاق اصناف ایران گفت: به طور کلی واحدهای آسیب دیده اصناف به دو دسته تقسیم می‌شوند که در این بین نگاه ویژه‌ای به تالار داران شده است.

او ادامه داد: مبلغ وام تالار داران نسبت به بقیه اصناف متفاوت است.

این مقام مسئول گفت: بر این اساس و مطابق با مصوبه کارگروه اقتصادی ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالان ۱۴ گروه از مشاغل اعم از صنفی و غیر صنفی (شامل ۸۵۰ زیر رسته) که در ذیل به آن اشاره خواهد شد، فقط ۲ روز دیگر فرصت دارند که با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام تسهیلات ۱۲ درصدی ثبت نام کنند.

سقایی اضافه کرد: اصناف دیگر هم با مراجعه به سایت اصناف و بعد از بارگذاری اطلاعات در صورت تایید شدن به بانک مراجعه و وام خود را دریافت می‌کنند.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی اتاق اصناف ایران گفت: اگر اطلاعات کامل و مراحل بارگذاری در سایت روند تسریعی داشته و سپس مورد تایید اتاق اصناف و وزارت کار باشد، ارسال و اقدامات دریافت وام سریع‌تر انجام می‌شود.

سقایی ادامه داد: تا یک ماه گذشته حدود یک هزار و ۳۰۰ کاربر از طریق بارگذاری در سایت وزارت کار درخواست جهت صدور فرایند دریافت وام ارسال کرده‌اند و تسهیلات اعطای وام بر اساس دستورالعمل و بخش نامه‌هاست.

او گفت: طبق این اطلاعیه، به تعداد کارکنان واحدهای ثبت نام شده، اعم از بیمه شده و بیمه نشده، ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان وام ۱۲ درصد، با باز پرداخت ۲۲ ماهه اقساط و ۲ ماه تنفس مجموعا ۲۴ ماه تعلق می‌گیرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۰/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...