نسخه چاپی

واعظ زاده به صورت مستقل اعلام كاندیداتوری كرد

رییس مركز الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت گفت كه به صورت مستقل در انتخابات ریاست جمهوری شركت می‌كند.

به گزارش نما صادق واعظ زاده در گفت‌وگو باایسنا، با بیان اینکه "برای شرکت در انتخابات تصمیم نهایی را به زودی خواهم گرفت"، اظهار کرد: من با پیشنهاد جمعی از شخصیت‌های علمی، سیاسی و جوانان برای حضور در انتخابات گرایش مثبت پیدا کرده‌ام.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: من شخصیت حزبی نیستم و به صورت مستقل وارد انتخابات می‌شوم.

وی در ادامه با بیان اینکه "عده زیادی از دانشمندان، صنعتگران و اصحاب کسب و کار اصرار دارند که من وارد رقابت انتخابات ریاست جمهوری شوم"، خاطرنشان کرد: من با بسیاری از فعالان و گروه‌های سیاسی در ارتباط هستم اما شخصیت حزبی نیستم.

واعظ زاده همچنین با بیان اینکه "مباحث و مناقشات سیاسی تاحدودی طبیعت دموکراسی است"، تصریح کرد: دولت باید از مرکز جار و جنجال‌های سیاسی فاصله داشته باشد تا بتواند برای کشور سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی انجام دهد.

وی همچنین اظهار کرد: امیدوارم اگر وارد دولت شدم بتوانم از سال‌ها تجربه حضور در مراجع تصمیم‌گیری‌های راهبردی کشور استفاده کنم.

واعظ زاده با اشاره به اینکه "مردم از دعواهای بی‌حاصل سیاسی خسته شده‌اند"، تصریح کرد: مردم به دنبال کار و تلاش مسئولان هستند و امیدوارم بتوانم در این زمینه به مردم کمک کنم.

رییس مرکز الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت در پایان با بیان اینکه "به زودی تصمیم نهایی خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌کنم"، گفت: هنوز نمی‌توانم بگویم چه کسانی رقیب من محسوب می‌شوند. باید منتظر بود تا ببینیم فضای انتخاباتی کشور به چه شکلی درمی‌آید.

۱۳۹۲/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...