نسخه چاپی

خط و نشان محصولی برای مجلس

محصولی اظهار داشت: متأسفانه به بهانه دفاع از یك شخص، روابط عمومی مجلس چندین اتهام و افترا علیه اینجانب مطرح كرده اند كه در شأن جایگاه مجلس محترم و روابط عمومی آن نیست و این تهمت ها و افتراها قابل پیگیرد قانونی است.

به گزارش نما به نقل از فارس صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در واکنش به جوابیه مجلس درباره اظهارات اخیرش که در دانشگاه تربیت مدرس گفته بود «لاریجانی به بنده گفت مشایی را من به احمدی‌نژاد معرفی کردم» توضیحاتی را مطرح کرد که در ادامه می‌آید:

موجب تعجب است که یک موضوع ساده درپاسخ پرسش دانشجویی، چرا اینقدر باعث برآشفته شدن و برخورد غیرمنطقی روابط عمومی مجلس شده در حالی که اینجانب اعلام کردم که فرض را بر صحت نظر آقای لاریجانی می‌گذارم و اگر ایشان به گفته خود یقین داشته باشند (نه روابط عمومی مجلس)، دلیلی وجود ندارد که از قضاوت الهی ناراحت شوند.

حال چند نکته در پاسخ به بیانیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی قابل ذکر است:

1-پاسخ های روابط عمومی مجلس نمی تواند منکر این باشد که آقای مشایی از مدیران ارشد سازمان صدا و سیما (یعنی رییس یکی از شبکه های صدا) در زمان ریاست آقای لاریجانی بوده است.

2-متأسفانه به بهانه دفاع از یک شخص، روابط عمومی مجلس چندین اتهام و افترا علیه اینجانب مطرح کرده اند که در شأن جایگاه مجلس محترم و روابط عمومی آن نیست و این تهمت ها و افتراها قابل پیگیرد قانونی است.

3-اینجانب هرگز به این موضوع که آقای احمدی نژاد از چه تاریخی آقای مشایی را می شناخته، اشاره ای نداشتم؛ بلکه به موضوع پیشنهاد آقای لاریجانی جهت بکارگیری آقای مشایی در امور فرهنگی شهرداری تهران اشاره ای کرده بودم.

4-در مورد زمان حضور بنده در ارومیه، جهت اثبات ادعا به جای حافظه باید به اسناد تاریخ دار مخصوصا اسناد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراجعه کرد؛ چرا که اگر متصدیان روابط عمومی مجلس می دانند بنده در چه تاریخی از ارومیه خارج شده‌ام، حتماآن را اعلام کنند تا معلوم شود که آقای مشایی چند سال بعد از خروج بنده از ارومیه به آنجا آمده است. لذا اصرار این آقایان مبنی بر آشنایی اینجانب با آقای مشایی از اول انقلاب ، کذب محض بوده و همانگونه که عرض شده، بنده برای اولین بار در دولت نهم با اسم و شخص آقای مشایی آشنا شدم.

5-طبیعی است که اگر کسی بخواهد به استخدام سازمان صدا و سیما درآید، این امر باید از طریق معاونت اداری، مالی سازمان - که وی هم منصوب آقای لاریجانی بوده - صورت گیرد. ولی انتصاب مدیران ارشد از جمله مدیران شبکه های سازمان، بدون تایید ریاست سازمان امکان پذیر نیست.

6-موضوع درخواست کتبی برای انتقال وی از سازمان به شهرداری، یا درخواست شفاهی ، مورد بحث نبوده که در پاسخ روابط عمومی مجلس به آن اشاره شده است.

7-در جمهوری اسلامی فقط مسئولین، محترم نیستند. بلکه تمام آحاد مردم محترم هستند و می بایست محترم شمرده شوند و برخی افراد نبایست با در اختیار داشتن امپراطوری رسانه ای، انتقادناپذیر باشند. خوب است بدانید که علت خروج اینجانب از دولت، صراحت بیان اینجانب در مقابله با انحراف مخصوصا در جلسات رسمی دولت و در حضور همه اعضاء حاضر کابینه در رد مباحث انحرافی مانند مکتب ایرانی بوده که در آرشیو مذاکرات دولت مضبوط است.

8-در مورد مصاحبه سراسر دروغ و تهمت نماینده اردبیل نیز از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

۱۳۹۲/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...