نسخه چاپی

ادعای جدید ضد ایرانی رژیم بحرین

بحرین ادعاهای ضد ایرانی خود را تكرار كرده جدیدا مدعی كشف پهپاد ایرانی درشمال این جزیره شده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، وزارت کشور بحرین مدعی شده، نیروهای امنیتی این جزیره یک فروند پهپاد متعلق به ایران را درشمال بحرین کشف کرده است.

وزارت داخلی بحرین در ادامه ادعاهای ضد ایرانی خود، افزود؛ این هواپیمایی که این وزارتخانه آن را جاسوسی توصیف کرده نشان می دهد، تا چه اندازه ایران با بحرین خصومت دارد.

سرلشگر شیخ راشد بن عبدالله آل خلیفه وزیر کشور بحرین درباره این ادعاهای خود افزود؛ این اقدام که وی آن را "دشمنانه" توصیف کرد، نشان می‌دهد ایران هرگز اصرار به کنار گذاشتن آن چه که وی "سیاست خصمانه برضد منامه" دانست، ندارد.

این وزیر بحرینی در ادامه گفت؛ این قبیل اقدامات باعث می شود ما نیز به نوبه خود تدابیر امنیتی را دربحرین گسترش دهیم واجازه ندهیم برضد منامه این قبیل اقدامات تکرارشود.

شیخ راشد، افزود؛ از کشورهای عرب عضو شورای موسوم به همکاری‌های خلیج‌فارس خواست انها هم به نوبه خود تدابیر امنیتی لازم را درقبال آن چه وی آن را دفاع از امنیت ومرزهای خود دانست بعمل آورند.

وزیر کشور بحرین درپایان ضمن تقدیر از به اصطلاح هوشیاری نیروهای امنیتی بحرینی وبدون اشاره بیشتر به این ادعاهای ضد ایرانی وحتی بدون استناد به‌هیچ دلیل یا مدرک موثق وملموسی در رابطه با پهپاد ادعایی بحرین به سخنانش پایان داد.

۱۳۹۲/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...