نسخه چاپی

فولادگر:

آرای رئیس جمهور منتخب ناشی از تجمیع نارضایتی های مردم است

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تحلیل شرایط پیش آمده در انتخابات اخیر گفت: با تحلیل شرایط به این نتیجه می رسیم كه تركیب آرای رئیس جمهور منتخب پیش از آن كه حاكی از پیروزی مطلق یك گرایش سیاسی باشد ناشی از تجمیع برخی نارضایتی های مردم و عدم تجمیع اصولگرایان است.

به گزارش نما به نقل از مهر، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: تنها همراهی با رهبری است که موجب ملحق شدن به ولایت می گردد.

وی ادامه داد: کسب حداکثر آرا را به دکتر حسن روحانی تبریک عرض می کنم و از ایشان که از مبلغین نهضت حضرت امام در قبل و بعد از انقلاب بودند و عضو شورای عالی امنیت ملی و مجمع تشخیص مصلحت نظام و دارای سابقه در نمایندگی مجلس هستند انتظار داریم که راه روشن اسلام ناب و نظام مبتنی بر ولایت فقیه را همان طور که در برنامه های تبلیغاتی و مصاحبه های خود متعهد شده اند ادامه دهند.

رئیس کمیسیون ویژه تحول اقتصادی و سیاستهای اصل 44 مجلس افزود: دکتر روحانی همان طور که در برنامه های تبلیغاتی و مصاحبه های خود متعهد شدند اولویت را به مسایل اقتصادی، حل مشکلات اشتغال با تکیه بر بهبود فضای کسب و کار و اجرای صحیح سیاست های اصل 44 در راستای حمایت از تولید ملی در شرایط اقتصاد مقاومتی قرار دهند.

وی تاکید کرد: آقای روحانی باید در مسایل خارجی نیز دفاع از حقوق مسلم ایران و مقاومت مدبرانه را در عرصه مذاکرات سرلوحه برنامه های خویش قرار دهند و در این راه از مشورت با صاحب نظرات و رقبای انتخاباتی دریغ نورزیده و قانون گرایی و تعامل با قوای دیگر خصوصاً مجلس شورای اسلامی را وجهه همت خویش قرار دهند.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین فرصت ضمن تقدیر از خدمات دولت فعلی و رئیس جمهور محترم امید است دولت جدید نیز از تجارب مثبت این دولت بهره گرفته و از نقاط ضعف آن خصوصاً در موارد عدم تمکین به قانون و عدم تعامل با قوای دیگر پرهیز نماید.

فولادگر با تحلیل شرایط پیش آمده در انتخابات اخیر گفت: با تحلیل شرایط به این نتیجه می رسیم که اولاً ترکیب آرای رئیس جمهور منتخب پیش از آن که حاکی از پیروزی مطلق یک گرایش سیاسی باشد ناشی از تجمیع برخی نارضایتی های مردم از عملکرد مسئولین در مسایل اقتصادی و عدم اجماع اصولگرایان و اتفاق نظر اعتدال گرایان و اصلاح طلبان در حمایت از رئیس جمهور منتخب است.

نماینده مردم اصفهان اظهار داشت: شاهد ما بر این ادعا موفقیت اصولگرایان در کسب اکثریت آرای مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای کشور می باشد و این نشانگر اعتماد مردم به اصولگرایان در مواردی است که عملکرد مثبت اجرایی و خدمات بیشتری ارایه کرده اند.

فولادگر ادامه داد: انتخابات اخیر بار دیگر ضرورت تشکیل احزاب مردمی و قوی از سلایق مختلف اصولگرایی، اعتدال گرایی، اصلاح طلب و حتی مستقلین را آشکار ساخت.

وی تاکید کرد: در فقدان احزاب مردمی است که سلایق مختلف و افراد متفاوت بدون ارایه برنامه های مدون به صحنه انتخابات وارد می شوند و این پراکندگی ها را هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم خصوصاً در انتخابات شوراها شاهد بودیم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که بر خلاف تحلیل برخی بزرگان که دوره اصلاح طلبی را تمام شده می دانستند و نیازی به اجماع اصولگرایان ندانسته بلکه رقابت را منحصر به سلایق اصولگرایی می نمودند و یا تحلیل هایی که در گذشته دور که امروزه نیز مجدداً مطرح شده که گفتمان اصولگرایی را پایان یافته می داند جامعه متشکل از سه سلایق اصولگرایی، اصلاح طلبی درون نظام و اعتدال گرایی است که هر کدام بر حسب عملکرد خویش و قدرت جذب آرای خاموش و خاکستری در هر انتخاباتی موفقیتی را حاصل می کنند.

فولادگر تاکید کرد: این بار در انتخابات ریاست جمهوری مردم با وجود مشکلات و تبلیغات دشمنان حضوری حماسی در صحنه انتخابات پیدا کردند.

نماینده مردم اصفهان از کمیسیون شوراها تقاضا کرد بررسی قانون احزاب را در اولویت قرار داده و به صحن علنی ارایه کند.

۱۳۹۲/۳/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...