نسخه چاپی

احتمال هماهنگی دولت روحانی با نیروهای اصولگرا و اصلاح‌طلب

یك نماینده‌ی اصلاح‌طلب در مجلس، با اعتقاد به اینكه رای مردم رای معناداری بود، اظهار كرد: احساس می‌كنم در دولت جدید هماهنگی كامل با نیروهای معتدل اصولگرا و كلیت اصلاح طلبان به وجود آید.

به گزارش نما به نقل از ایسنا،‌ حسین امیری خامکانی با بیان این که گفتمان حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب کشور گفتمان اعتدال و میانه‌روی و نیز از سوی دیگر گفتمان روش‌های اصلاح طلبی است، گفت: مردم خود نسبت به مسائل جامعه آگاهی دارند و از شرایط موجود سیاسی و اجرایی راضی نبودند.

وی با تاکید بر این که رای معناداری هم در این دوره به کاندیدای منتخب از سوی مردم داده شد، گفت: احساس می‌شود آقای روحانی با تجربه‌ای که هم از دولت خاتمی و هم از ۸ سال دولت احمدی‌نژاد دارد، بتواند با استفاده از گروه‌های متخصص و معتدل به دور از حاشیه‌سازی کارهای اجرایی و سیاسی خود را دنبال کند.

این نماینده‌ی اصلاح طلب مجلس با تاکید بر اینکه اگر از نیروهای متخصص استفاده شود دولت جدید دولت موفقی خواهد بود، گفت: معتقد هستم در این دوره هماهنگی کاملی با نیروهای معتدل اصولگرا و کلیت اصلاح‌طلبان به عمل خواهد آمد.

نماینده مردم زرند در مجلس در ادامه با اشاره به اینکه حتی اگر تمام کاندیداهای جناح دیگر اجماع می‌کردند رایشان به روحانی نمی‌رسید، اظهار کرد: چه بسا کناره‌گیری برخی کاندیداها یا حتی ائتلاف آنها از تعداد آراء روحانی نمی‌کاست.

امیری خامکانی با تاکید بر این که گفتمان روحانی گفتمان اعتدال است، خاطر نشان کرد: مردم از افراط و تفریط‌هایی که در چند سال گذشته در بخشهای مختلف اجرایی و سیاسی و حتی در تریبونهای سیاسی و عبادی و فرهنگی صورت می‌گرفت، ناخرسند بودند.

۱۳۹۲/۳/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...