نسخه چاپی

لاريجاني:

اگر كسی فكر كند مسائل بین‌المللی به راحتی حل می‌شود خام‌اندیشی است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه بخش اقتصادی و بخش بین‌الملل دو موضوع پر مسئله كشور است، گفت: تا زمانی كه تفرقه سیاسی و وضعیت نامناسب اقتصادی باشد دشمنان فشار خواهند آورد ولی اگر اقتصاد و مشاركت داخلی قوی شود، غرب دست از ماجراجویی برمی‌دارند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) که در سی‌امین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق کشور سخنرانی می‌کرد، در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به مسائل بین‌المللی گفت: رهبر معظم انقلاب چند سال متوالی روی برخی موضوعات از جمله وجدان کاری، رونق تولید، تولید ملی اشاره دارند که خیلی مهم است.

وی افزود: این مسائل به خاطر این نیست که در جامعه یک بحث مطرح شود بلکه بدليل واقعیاتی است که وجود دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شما در صحنه داخلی کشور با دو بخش نسبتاً پر مسئله بخش اقتصادی و بخش بین‌الملل روبرو هستيد.

رئیس نهاد قانون‌گذاری کشور خاطرنشان کرد: اگر کسی فکر کند بخش بین‌الملل را به راحتی می‌توان حل کرد خام‌اندیشی است و خوش‌بینانه است.


لاریجانی افزود: شما از نظر اقتصادی در داخل درگیر شوید و مشارکت داخلی قوی‌تر شود آن وقت آن‌ها در صحنه بین‌المللی حاضر هستند دست از این ماجراجویی بردارند اما اگر تفرقه سیاسی در داخل باشد یا وضعیت اقتصادی به گونه‌ای باشد که کشاورزان یک مشکل و صنعتگران یک مشکل داشته باشند غرب فشار خواهند آورد.

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در این برنامه تصریح کرد: اگر می‌بینید رژیم صهیونیستی در یک انزوا قرار گرفته است به دلیل رشد عقلانی و درک بهتر ملت‌ها از اوضاع جهانی است.

مشروح سخنان علی لاریجانی در نهمین اجلاس آموزش و پرورش مناطق کشور تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد.

۱۳۹۲/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...