نسخه چاپی

سفر با دوچرخه بدون هيچ ابزار تكنولوژيك

جاده های ایران زیر پای زوج فرانسوی +عكس

عکس خبري -جاده هاي ايران زير پاي زوج فرانسوي +عکس

زوج دوچرخه سوار فرانسوی در حالی وارد البرز شدند كه پیش تر از چندین كشور عبور كرده و با آداب و فرهنگ های مختلف آشنا شده اند، آنها با انگیزه صلح و دوستی ركاب می زنند و از مهمان نوازی ایرانی ها خوششان آمده و آن را تجربه ای بی نظیر می دانند، نكته قابل توجه در حركت این زوج سایكل توریست عدم حمل هیچ گونه ابزار تكنولوژیك پیشرفته از جمله تلفن همراه و .. است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری مهر: زوج دوچرخه سوار فرانسوی در حالی وارد البرز شدند که پیش تر از چندین کشور عبور کرده و با آداب و فرهنگ های مختلف آشنا شده اند، آنها با انگیزه صلح و دوستی رکاب می زنند و از مهمان نوازی ایرانی ها خوششان آمده و آن را تجربه ای بی نظیر می دانند، نکته قابل توجه در حرکت این زوج سایکل توریست عدم حمل هیچ گونه ابزار تکنولوژیک پیشرفته از جمله تلفن همراه و .. است.

این روزها که تکنولوژی، دود و ماشین ها همه زندگی بشر را پر کرده است، هنوز هستند افرادی که بی نیاز از تکنولوژی های روز و دردسرهای آن تنها با دوچرخه و یک مسیر یاب ساده مسیری را از فرانسه تا ایران طی می کنند، آن هم رکاب زنان.

دوچرخه سواری به سبک سایکل توریست، یعنی سفر و سیاحت کردن با دوچرخه از شهری به شهر، کشور یا قاره ای دیگر. همواره دوچرخه سورانی از کشورهای مختلف دنیا، با اهداف بشر دوستانه و شعار صلح و دوستی اقدام به چنین سفرهایی می کنند و در این راه سختی های طاقت فرسایی، متحمل می شوند تا به مقصد برسند.
جاده های ایران زیر پای زوج فرانسوی +عکس

هفته جاری در فروشگاه دوچرخه فروشی ای واقع در منطقه ترک آباد کرج با زن و مرد توریستی برخورد کردم که برای تعمیرات دوچرخه شان به این مغازه مراجعه کرده بودند.

پس از صحبت کردن با آنها و متوجه شدم که زن و شوهری فرانسوی هستند و بعد پذیرایی اندک و استراحت کوتاهی که کردند، به آنها گفتم که خبرنگار هستم و اجازه گرفتم تا با آنها مصاحبه ای داشته باشم.

۱۳۹۲/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...