نسخه چاپی

سردار جزایری: به لحاظ نظامی وضعیتی معكوس در منطقه حاكم است

معاون ستاد كل نیروهای مسلح گفت: به لحاظ نظامی وضعیتی معكوس در منطقه حاكم است بطوری‌كه امریكا و صهیونیست‌ها در محدوده رویكردها و عمل جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ناتوانی آمریکایی‌ها برای درک درست تحولات و رخدادهای منطقه‌ای بویژه آنچه جمهوری اسلامی و ملت ایران دنبال می‌کند، گفت: نه مذاکرات هسته‌ای و نه هیچ بهانه دیگری برای مذاکره قادر نیست سیاست کلان جمهوری اسلامی ایران را تحت تأثیر قرار دهد.

وی تصریح کرد: جای تعجب است هنوز بعضی سیاست‌مداران امریکایی از فشار نظامی علیه ایران سخن می‌گویند و ساده‌لوحانه بر این تصورند که اینگونه تهدیدها می‌تواند روی سیاست‌مداران ایران مؤثر واقع شود. خطای استراتژیک امریکا این است که درک درستی از سپری شدن سیاست چماق و هویج ندارد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: به لحاظ نظامی وضعیتی معکوس در منطقه حاکم است به‌طوری‌که آمریکا و صهیونیست‌ها در محدوده رویکردها و عمل جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

جزایری با اشاره به رفتارهای بچه‌گانه و فریب‌کارانه آمریکایی‌ها در طرح موضوع مذاکره و رابطه با ایران، اظهار داشت: آمریکا نه از طریق بازی‌های مضحک سیاسی و اقتصادی و نه سناریوهای بازی‌های انیمیشنی نظامی، بلکه با عذرخواهی از ملت بزرگ ایران و کنار گذاشتن ددمنشی و گرگ صفتی، می‌تواند به ایران نزدیک شود.

۱۳۹۲/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...