نسخه چاپی

تولد علی كریمی جدید !

شاید در كتابی كه بعد ها منتشر كردم همه این موارد را با جزئیات توضیح دادم. به هر حال متاسفانه این مساله در كشور ما یك فرهنگ شده كه در تمام ابعاد به سادگی استعدادها و شخصیت ها را از دست می دهیم.

به گزارش نما به نقل از شبکه ایران، تیم فوتبال تراکتورسازی موفق شد با دو پیروزی متوالی مقابل سایپا و صبای قم خود را به جمع بالانشینان جدول برساند. مجید جلالی که تا پیش از این دو برد، از سوی مسوولان باشگاه و هواداران تحت فشار قرار داشت حالا با خیال آسوده تری از برنامه هایش برای تراکتورسازی صحبت می کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران اظهارداشت: ما یک تیم درحال پیشرفت هستیم. در این بین سرعت پیشرفت به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که تمام آن در دست مربی نیست. من می خواهم تراکتورسازی را تبدیل به تیمی بین المللی کنم و این مساله در آینده باید از نحوه ارائه فوتبال ما در وسط زمین مشخص باشد.

مجید جلالی درخصوص اصلی ترین هدف تراکتورسازی که قهرمانی در لیگ است، گفت: الان خیلی زود است که بخواهیم در این باره صحبت کنیم. با این حال هدف ما قهرمانی است و باید پله به پله پیش برویم. من قبلا هم گفته بودم که با گذشت زمان تیم بهتری خواهیم شد و الان هم سعی می کنیم تمرکزمان روی مسائل حاشیه ای نباشد.

وی درباره اتفاقات چند هفته پیش روی سکوها و تشویق اولیویرا توسط هواداران گفت: هر جایی که کار می کنم سایه های سنگین و امواج منفی را حس می کنم که می خواهند مانع موفقیت و پیشرفتم شوند. شاید در کتابی که بعد ها منتشر کردم همه این موارد را با جزئیات توضیح دادم. به هر حال متاسفانه این مساله در کشور ما یک فرهنگ شده که در تمام ابعاد به سادگی استعدادها و شخصیت ها را از دست می دهیم.

صحبت های پایانی مجید جلالی درباره علی کریمی است که به خوبی در ترکیب تراکتورسازی جا افتاده و تاثیر زیادی در عملکرد این تیم داشته است: واقعا کریمی در بازی های ما به خصوص بازی اخیر مقابل صبای قم عملکرد بسیار خوبی داشته است. من اول فصل هم گفته بودم که امسال فوتبال متفاوتی از کریمی خواهید دید و حالا هم می گویم که او از لحاظ فوتبالی یک بار دیگر متولد شده است.

۱۳۹۲/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...