نسخه چاپی

میرتاج‌الدینی:باید به دولت فرصت داد/برخی اقدامات در نیویورك شتابزده بود

معاون سابق محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم در خصوص گفت‌و‌گوی تلفنی رئیس‌جمهور كشورمان با رئیس‌جمهور آمریكا اظهار داشت: بعضی از اقدامات دولت در نیویورك شتابزرده‌ بود؛ احتیاط در برخوردهای دیپلماتیك امری لازم و ضروری است.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون سابق اجرای قانون اساسی رییس‌جمهور (در دولت دهم) در خصوص حضورش در دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان اظهار داشت: هیچ فعالیتی در این دانشگاه ندارم.
وی افزود: دانشگاه ایرانیان هنوز در مقدمات قرار دارد و رسماً کار خود را شروع نکرده است.

معاون سابق اجرای قانون اساسی احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات مجلس کاندیدا خواهید شد یا خیر؟ گفت: فعلا مشغول تدریس در دانشگاه آزاد هستم و زود است که برای حضور در مجلس تصمیم بگیرم.

میرتاج‌الدینی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شما نیز در برخی از جلساتی که احمدی‌نژاد با اعضای کابینه خود در دولت دهم تشکیل می‌دهد، حضور دارید یا خیر؟ افزود: قرار نیست در این باره اطلاع‌رسانی صورت بگیرد.

وی در خصوص عملکرد هیئت ایرانی در سفر به نیویورک نیز گفت: باید به دولت فرصت داد تا اقدامات دیپلماتیک خود را ادامه دهد و به نظر من اقدامات دیپلماتیک آنها وسیع بوده و نباید نسبت به نتایج این سفر پیش‌داوری و قضاوت سریع کرد.

به گزارش تسنیم، معاون رئیس‌ دولت دهم با بیان اینکه باید با دقت به دنبال نتایج این سفر بود و از این نتایج برای انقلاب اسلامی بهترین بهره‌برداری را انجام دهیم، در خصوص مکالمه تلفنی رئیس‌جمهور کشورمان با رئیس‌جمهور آمریکا پس از گذشت 35 سال خاطرنشان کرد: البته بعضی از اقدامات دولت در نیویورک شتابزده‌ بود؛ احتیاط در برخوردهای دیپلماتیک امری لازم و ضروری است چرا که در جنگ دیپلماتیک قرار داریم و غفلت از فنون و تاکتیک‌های لازم ممکن است طرف مقابل را برای گرفتن امتیازات بیشتر جری‌دار کند.

۱۳۹۲/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...