نسخه چاپی

مواضع دیروز لاریجانی انقلابی بود

حتی یكی از دوستان ما كه از منتقدان سرسخت آقای لاریجانی در مجلس به شمار می‌آید، پیشانی آقای لاریجانی را بوسید.

به گزارش نما، نماینده مردم تهران با تقدیر از مواضع روز گذشته لاریجانی در محکومیت توهین به حضرت امام و خانواده شهدا، گفت: از آقای لاریجانی انتظاری غیر از مواضع روز گذشته نداریم چرا که ایشان گذشته‌ای انقلابی و ارزشی دارد و همان لاریجانی صداوسیماست.


به گزارش جهان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان با اشاره به مواضع روز گذشته علی لاریجانی علیه هتاکان به امام و ارزش‌های دینی، گفت: مواضع روز گذشته آقای لاریجانی بسیار خوب، ارزشی و مورد پسند بود.

وی افزود: البته ما از آقای لاریجانی انتظاری غیر از مواضع روز گذشته نداریم چرا که ایشان گذشته‌ای انقلابی و ارزشی دارد و همان لاریجانی صداوسیما است.



حسینیان گفت: آقای لاریجانی که ما از در دوران حاکمیت دوم خرداد، می شناسیم فردی است که مواضع قاطعی در مقابل منحرفان و فتنه گران اتخاذ کرده است و امروز نیز انتظار همین بود که ایشان در مقابل کسانی که به ساحت قدسی حضرت امام(ره)توهین می‌کنند، موضعی همانند موضع دیروز اتخاذ کند.



وی با بیان اینکه اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس دیروز اظهارات علی لاریجانی را تائید کردند، گفت: ما آقای لاریجانی به موجب مواضع دیروزشان دعا می‌کنیم که انشاالله همواره مواضع ارزشی و انقلابی داشته باشند.



حسینیان گفت: دیروز بعد از نطق آقای لاریجانی، اکثر دوستان اعضای فراکسیون اصولگرایان سراغ ایشان رفته از مواضع او تقدیر کردند و حتی یکی از دوستان ما که از منتقدان سرسخت آقای لاریجانی در مجلس به شمار می‌آید، پیشانی آقای لاریجانی را بوسید.



علی لاریجانی در نطق پیش از دستور دیروز خود، از طرح حذف شعار مرگ بر آمریکا توسط هاشمی رفسنجانی انتقاد و آنرا بی‌خاصیت خواند و همچین به اظهارات انحرافی مطروحه از سوی برخی نزدیکان امام واکنش نشان داد.

۱۳۹۲/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...