نسخه چاپی

امروز در كميسيون بهداشت و درمان مجلس/

بررسی ایجاد داروخانه هلال احمر در مراكز محروم كشور

عضو كمیسون بهداشت و درمان مجلس با یادآوری محورهای مورد بررسی امروز كمیسیون متبوع خود گفت: ایجاد داروخانه‌های هلال احمر در استان‌های محروم كشور خواسته نمایندگان از رئیس هلال احمر كشور بود.

به گزارش نما، رسول خضری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دستور کار امروز (30 مهر) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: محمد فرهادی رئیس هلال احمر کشور برای ارایه گزارشی از عملکرد سازمان مذکور و همچنین پاسخ به برخی از سوالات نمایندگان در کمیسیون مذکور حاضر شد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری پیشنهادات اعضای کمیسیون متبوع خود به رئیس سازمان هلال احمر کشور تصریح کرد: استفاده از ظرفیت هلال احمر در چند زمینه از جمله هلدینگ‌های دارویی چرا که در شرایط کنونی که در کشور در تحریم به سر می‌برد ظرفیت‌های نهفته هلدینگ این سازمان دیده نشده است.

وی ادامه داد: در صورتی که از ظرفیت‌های نهفته هلدینگ سازمان هلال‌احمر استفاده شود می‌توان به راحتی داروهای مورد نیاز کشور را تامین کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری موضوع دیگری که در کمیسیون متبوعش مورد بررسی قرار گرفته گفت: ایجاد داروخانه‌های هلال احمر در استان‌های محروم کشور خواسته نمایندگان از رئیس هلال احمر کشور بود.

خضری ادامه داد: بالا بردن کیفیت امدادرسانی به مجروحان به وسیله امدادهای هوایی یکی دیگر از خواسته‌های نمایندگان از رئیس سازمان هلال احمر بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادآور شد: امید است پیشنهادات نمایندگان به رئیس هلال احمر مورد بررسی قرار گرفته و اجرایی شود./

۱۳۹۲/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...